Website Pronk Vuurwerk

En ze zijn open. Nu gaat het toch echt langzamerhand beginnen. De mooiste tijd komt nu echt dichtbij.

Vergeet niet hoe sneller je besteld hoe meer keus je uit de afhaaltijden hebt.

Ik heb besteld hoor, ik kreeg nog een mailtje van Bart dat ik de eerste ben altijd leuk om te horen

Net een mailtje van Bart gehad.

Beste vuurwerkliefhebber,

Onze webwinkel is vanaf vandaag geopend.
http://www.pronkvuurwerk.nl/

Wij hebben dit jaar:
5 Nieuwe Pronk cakes,
1 nieuw Pronk pakket en
65 overige nieuwe artikelen,
allen voorzien van filmpjes.

Onder het plaatje van elk product staat, indien bekend, zoveel mogelijk informatie over het product zoals het netto kruigewicht, het aantal schoten, effecthoogte en afmetingen.
Het aantal filmpjes dit jaar weer groter geworden.

Ook dit jaar geven wij weer vuurwerk weg in de voorverkoop.
("2e Gratis"-akties en superstunt-artikelen uitgesloten) Wij hebben er voor gekozen dit jaar zo veel mogelijk Pronk vuurwerk weg te geven.
Dit is dus absoluut de moeite waard!!

De samenstellingen van de Pronk Vuurwerk pakketten zijn gewijzigd en nieuw dit jaar is de mogelijkheid zelf een Pronk pakket samen te stellen.
Hier bij geldt: Hoe meer Pronk cake's hoe meer korting.

Veel plezier met het uitzoeken van het vuurwerk en graag tot ziens.

Met vriendelijke groeten,
Team
Pronk Vuurwerk

Volg ons op Twitter : https://twitter.com/#!/Pronkvuurwerk
en Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Pronk-Vuurwerk/304757259552625

Wel een hoop nieuw producten.

En wederom een mooie aktie met de Extreme salutes van Barely Legal: 2e gratis!

een aantal pronk cakes zijn niet meer los te koop zoals grandmaster en explosive white. Weet iemand waarom?

Alvast bedankt voor het antwoord:wink:

Die cakes zijn dit jaar niet meer in productie genomen. Door de komst van de nieuwe Outdoor festival cakes moesten er keuzes worden gemaakt om wat oudere cakes niet meer te produceren. De cakes zijn daardoor alleen maar in een pakket verkrijgbaar of worden als gratis vuurwerk meegegeven bij een grote bestelling.

Zie ook de website: http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=page&id=36#mis

Op basis van mijn eigen ervaringen denk ik dat de juiste cakes uit het assortiment zijn gehaald. (niet dat ze eruit moeten, maar als je er een aantal moet kiezen dan wel die)
Net maar eens een bestelling geplaatst en dan in de winkel nog wat funshoppen. Uiteraard alle nieuwe cakes in mijn bestelling. Kan ik mooi met mijn nieuwe camera (Dus hopelijk nog betere filmpjes) weer het e.e.a. vastleggen!

Hopelijk ligt er weer een oliebol klaar in de winkel :)

jammer dat er niet een actie is voor de vuurwerkcrew leden. er zijn dit jaar wel een aantal puntjes waar ik over struikel maar dit zal ik aangeven in de jaarlijkse tevredenheids brief die ik toegestuurd krijg

jammer dat er niet een actie is voor de vuurwerkcrew leden. er zijn dit jaar wel een aantal puntjes waar ik over struikel maar dit zal ik aangeven in de jaarlijkse tevredenheids brief die ik toegestuurd krijg

Het is begin december. Als het nuttige punten zijn en geen muggenziftjes denk ik dat ze het best wel waarderen als je het even mailt: kunnen ze er nog wat aan doen.

Het is begin december. Als het nuttige punten zijn en geen muggenziftjes denk ik dat ze het best wel waarderen als je het even mailt: kunnen ze er nog wat aan doen.

muggenziftjes valt wel mee. Het is voornamelijk dat er nu potten van de eigen collectie wel ineens bij staat en toen ik mijn bestelling deed niet. en het gratis vuurwerk is er echt op achteruit gegaan het is minder dan vorig jaar en het is veel handiger om je bestelling op te delen op die manier kan je meer gratis vuurwerk krijgen dus ipv 310eu 2 bestellingen van 155eu. Dit heb ik vorig jaar ook al aangegeven.
en dan prijsstijgingen toevallig alleen de h2o die 5 eu duurder word waarom??

Hoi Glopje, Ik ben even zo vrij geweest om je vraag naar Bart door te spelen. Van hem kreeg ik het volgende antwoord:

Over de Pronk cakes van de eigen collectie die er nu wel ineens bij staan en toen jij je bestelling deed niet:
Geen idee hoe het komt maar een x-aantal artikelen met voorraad 0, zijn toch zichtbaar geworden op de site,
waaronder een aantal Outlet artikelen en Pronk cakes.
Ze zijn niet bestelbaar omdat de voorraad nul is.
Ik heb ze weer op rood gezet, dwz. onzichtbaar op de site.
Ik kan ze niet van de site afhalen omdat ze nog in de software voorkomen in de pakketten etc.

Als iemand een vraag of opmerking dan graag even persoonlijk per email, dan kan ik er op reageren.
(Nu kwam ik er via via achter dat sommige cakes weer zichtbaar waren op de site)
De jaarlijkse enquête is anoniem, dus ik kan persoonlijke vragen of klachten niet rechtstreeks beantwoorden.
Emailen heeft dus de voorkeur.

Over de prijsstijging van de H2O:
Al het vuurwerk is bij de fabriek duurder geworden. En flink ook. De nieuwste cakes (2010 / 2011) schieten daar bij uit,
Dit heeft te maken met de verplichte CE batch testen. Dit is erg kostbaar.
Ook hebben we te maken met de duurder geworden dollar, en de duurdere grondstoffen.
Omdat ons vuurwerk toch voordelig aan willen bieden heb ik de prijsstijging niet in verhouding doorgerekend.
Op sommige wat meer verhoging dan op de andere, op de meeste Pronk cake's helemaal geen verhoging.
Op de Pronk cakes zit overigens ook nog pakketkorting als er meerdere cakes besteld worden.

Over het gratis vuurwerk:
Wij geven ons vuurwerk ook weg in de voorverkoop.
Vergelijkbaar vuurwerk van overige importeurs is mijn inziens over het algemeen duurder.
Het lijkt dan net of wij minder geven, maar qua vuurwerk ben ik er van overtuigd dat dat niet zo is.
Ik heb het gratis vuurwerk afgestemd op de Pronk pakketten om te voorkomen dat men met dubbele cake's komt te zitten.
Dit is nooit helemaal te voorkomen, maar die puzzel heb ik wel zo veel mogelijk zo gemaakt.
Met de staffels blijft het ook puzzelen... beschikbaar vuurwerk, prijs van het vuurwerk etc etc.
Als men er voor wil kiezen liever twee kleinere bestellingen te plaatsen is men daar helemaal vrij in.

Ik heb nog nagedacht over een module waarbij men zelf voor een X-bedrag gratis vuurwerk kan uitzoeken.
Dit wordt niets omdat ik nu reserveringen heb gedaan van een aantal cake's.
Als ik de consument vrijlaat heb ik geen grip over de voorraad / beschikbaarheid. Dt neemt niet weg dat
ik dit in de toekomst niet blijf onderzoeken.

Over waarom wel of geen freakactie voor vwc leden:
De echte vuurwerkliefhebber kan bij mij altijd zijn wensen bekend maken, er is altijd wel ergens een mouw aan te passen.
Wij hebben speciaal voor de vuurwerk liefhebber op de forums een vuurwerkontwerpwedstrijd georganiseerd en bekostigd.
Hier zijn 5 winnaars uit gekomen, die allen het Pronk Outdoor pakket hebben gewonnen.
Arnoud Klok uit Zuidscharwoude heeft zelfs de hele Pronk lijn gewonnen.

Elk jaar doe ik een tevredenheidsonderzoek waar goed op wordt gereageerd.
Wij gebruiken dit om ons proces te verbeteren en de klant tegemoet te komen waar mogelijk.
Persoonlijk klachten nogmaals bij voorkeur per email.

Ik hoop dat ik zo e.e.a. goed heb toegelicht.

met vriendelijke groeten,

Bart Pronk
Pronk Vuurwerk

Zie je wel. Kom al wat jaartjes bij Pronk en klantvriendelijkheid staat altijd hoog in het vaandel!
Lijkt me toch een behoorlijk uitgebreid antwoord: klasse!

Super antwoord toch jammer dat het uitgerekend de beste pronk cake 5 eu omhoog maarja het is niet anders volgend jaar zullen het dus aparte bestellingen worden bij mij.

bedankt voor de moeite Earth Quake.

Toch is hij het geld zeker waard.
Althans de mijne was prachtig....

uhu ik heb hem ook 2x besteld ik kon er niet omheen :bonk: gelukkig ging er nog een beetje korting van af waardoor de prijs weer op de oude prijs kwam :wink:
tis alweer men 3e jaar dat ik daar kom volgens mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een foutje gevonden op de site. Bij de outlet staat het starwars pakket. Daar wordt vermeld dat het van Broekhof is. Is volgens mij van VC Magnum Series

Back
Bovenaan