Website is helaas even offline in verband met onderhoud! Hoop dat hij snel weer online is!
12 uur gaat de webshop open
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Website is helaas even offline in verband met onderhoud! Hoop dat hij snel weer online is!
Die cakes zijn dit jaar niet meer in productie genomen. Door de komst van de nieuwe Outdoor festival cakes moesten er keuzes worden gemaakt om wat oudere cakes niet meer te produceren. De cakes zijn daardoor alleen maar in een pakket verkrijgbaar of worden als gratis vuurwerk meegegeven bij een grote bestelling.
Zie ook de website: http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=page&id=36#mis
jammer dat er niet een actie is voor de vuurwerkcrew leden. er zijn dit jaar wel een aantal puntjes waar ik over struikel maar dit zal ik aangeven in de jaarlijkse tevredenheids brief die ik toegestuurd krijg
Het is begin december. Als het nuttige punten zijn en geen muggenziftjes denk ik dat ze het best wel waarderen als je het even mailt: kunnen ze er nog wat aan doen.
Super antwoord toch jammer dat het uitgerekend de beste pronk cake 5 eu omhoog maarja het is niet anders volgend jaar zullen het dus aparte bestellingen worden bij mij.
bedankt voor de moeite Earth Quake.
Zie je wel. Kom al wat jaartjes bij Pronk en klantvriendelijkheid staat altijd hoog in het vaandel!
Lijkt me toch een behoorlijk uitgebreid antwoord: klasse!
uhu ik heb hem ook 2x besteld ik kon er niet omheenToch is hij het geld zeker waard.
Althans de mijne was prachtig....