We Like It

Heb er ook 4 besteld. Maar ik moet ze helaas wel bij een andere dealer halen als waar ik normaal altijd mijn spullen haal.

Afmeting weet ik niet, heb wel gezien dat het een vrij forse cake is, de dummy althans. Schat zo 20 a 25 cm in het vierkant. Vandaag zelf ook 2 besteld. Mocht iemand ze nog willen bestellen, bij vuurwerkmania hardenberg is deze nog leverbaar.

Is deze alleen in de voorverkoop te koop voor die prijs? of kan je hem op de verkoopdagen ook nog voor die prijs mee pakken?

Is deze alleen in de voorverkoop te koop voor die prijs? of kan je hem op de verkoopdagen ook nog voor die prijs mee pakken?

Ik zou hem sowieso zo snel mogelijk nemen, want hij is bij sommige zaken al uitverkocht! Volgens mij wordt hij in de losse verkoop ook nog eens 37,50!

Beetje scheef gefilmd maar wat een vet ding is dit voor die 15 euro!

Maar eerlijk is eerlijk. Als ik deze vergelijk met het filmpje van Vuurwerkmania, dan klopt ie ook voor geen meter. Op het vuurwerkmania filmpje heeft ie een veel schellere fluit, de effecten zijn veel groter en ook iets anders.

Het is dat ie nu 15 euro is, maar zou ik er de volle mep voor moeten betalen dan zou ik me toch bestolen voelen.

Maar eerlijk is eerlijk. Als ik deze vergelijk met het filmpje van Vuurwerkmania, dan klopt ie ook voor geen meter. Op het vuurwerkmania filmpje heeft ie een veel schellere fluit, de effecten zijn veel groter en ook iets anders.

Het is dat ie nu 15 euro is, maar zou ik er de volle mep voor moeten betalen dan zou ik me toch bestolen voelen.

Zeker mee eens....maar voor 15 euro is dit nog steeds een toppertje gelukkig. :)

Back
Bovenaan