We Like It

Deze cake was goed alleen is de normale prijs 37,50 geloof ik?dan zou ik hem laten staan dan zijn er inderdaad genoeg andere alternatieven.

Mooi bakkie inderdaad maar zeker niet voor 37.50. Daar zijn de boeketten voor mij toch echt te klein voor.

Het was nog spannend of deze geleverd ging worden.. maar ik heb er 1 kunnen bemachtigen, wat een topper voor die 15 euro! Hopelijk is hij dit jaar weer verkrijgbaar!

Inderdaad! Had ik hem ook zeker niet voor laten liggen.
Mooi die 3 traps fluit. Ik had vorig jaar 'The Force' -knalcake. Echt super hard

Volgens mij is deze nu niet meer max 1 per bestelling. Net succesvol 2 stuks kunnen bestellen en kon er nog veel meer in de winkelwagen zetten.

Volgens mij is deze nu niet meer max 1 per bestelling. Net succesvol 2 stuks kunnen bestellen en kon er nog veel meer in de winkelwagen zetten.

Toen ik een tijdje terug bestelde, kon je er maar maximaal 1. Heb er dus ook maar gelijk q besteld! Zou zomaar kunnen dat je er nu meerdere kan bestellen! Zou in ieder geval wel mooi zijn!

Helaas max 1stk p/p zie ik.

Toen ik een tijdje terug bestelde, kon je er maar maximaal 1. Heb er dus ook maar gelijk q besteld! Zou zomaar kunnen dat je er nu meerdere kan bestellen! Zou in ieder geval wel mooi zijn!

Bij Riezebos kan ik er tot 22 stuks toevoegen in de winkel wagen, daarna is de voorraad op.
Of je ook zo daadwerkelijk kan afrekenen weet ik niet. Dat viel me net op.

Mooie bak was dit!! Alleen perongelijk bij de reservelont aangestoken. Schrok me kapot, dacht dat die rustig zou beginnen :D

Echt een top bak voor die 15 euro, had er nu 2 maar dat worden er zeker meer volgend jaar mits de prijs hetzelfde blijft :p

Back
Bovenaan