Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Laten we ons maar niet druk maken om het weer, hier heb je toch geen invloed op.

Ik denk dat ik voor een knalcake ga, wil niet te ruig beginnen want dan jaag ik heel de buurt weg. Waarschijnlijk één Tears of Beauty. :)

Ik begin met een paar lekkere knallers en daarna komt het wat grotere werk :p Heerlijk dat moment wanneer de klok 00:00 slaat en je eindelijk je cakes de lucht in kan schieten

Ik ben nooit zo van het wachten tot kwart over 12. Ten eerste heb ik de kriebels zo hoog in m'n donder dat ik dat niet kan. 12 uur is een glas champoepel naar binnen bonjouren, beste wensjes doen en dan als de wiedeweer naar buiten. En ten tweede vind ik het juist vet als iedereen aan het stoken is. Dan is het juist de kunst om er bovenuit te steken! Ik begin zelf denk ik met 4x extreme salute.

Mijn doorlont project van dit jaar, daarna komen een paar puike 500 grams blokken, gecombineerd met het kleine werk.

Een knetterlint doorgelont met kleinere cakes en grote fontijnen. :D Helemaal goed om het nieuwe jaar mee te beginnen xD

Eerst ff kijken wat de buurt heeft.
En dan beginnen met de pijlen en daarna de light cakes en tussen door wat heavy spul, want de buren hebben ook heavy spul hoorde ik ben benieuwd

ik denk dat ik voor het eerst eens ga proberen om me in te houden :D
vier het dit jaar bij mn zus aan de andere kant van het dorp

eerst even genieten van een paar prof blokken en die ook niet verstoren :)

dan zelf wat weg stoken, denk als eerst een silver salute.

in me eigen straat is weer een straatfeest aangekondigd, vorig jaar was dat een groot succes toen we dat voor het eerst organiseerde
om 4 uur snachts waren nog niet alle sierblokken erdoorheen gestookt.
denk dat ik daar dan de rest af steek wat er nog over is.:D

Back
Bovenaan