Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Beetje hulp nodig in mijn keuze:

2x Treasure Island
2x Gorgeous
2x Secret Salute (finale)
1x Pyro Profs screaming (finale)
1x Pina Colada
1x Earcatcher
1x Heavy Legend 49

Welke volgorde denken jullie? ik zat te denken aan Earcatcher > Treasure Island > Gorgeous > SS + screaming ding

Maar dan moet ik de Heavy Legend 49 en de Pina colada nog ergens bij stoppen, wat denken jullie? Los schieten of kan hij nog ergens tussen, zodat het wel mooi doorloopt? moet de delen nog verbinden met wat lont, alleen de 2x 's zitten al aan elkaar.

het is de snake 7sh van pyrostar geworden, met gevolgd door de silent night, de geweldige crysantium cracling van bonbridge, space fighter en als afsluiter de pyro 1 waar ik iets meer van had verwacht

Het was bij mij dus 4 x tears of beauty geworden! Echt een heerlijk knalproject was dat. De hele straat ging helemaal los toen dit afgelopen was. En daar doe ik het dus voor haha :)

Hier ging Mayday als eerste de lucht in! Een goede keuze, want wat een topbloek was het! Grote boeketen en veel kabaal. Nomnomnom! :D

Bij mij ging er weer een 100k precies om 12uur! Wat wel jammer was, was dat er mensen verderop al eerder begonnen waren. Ik doe altijd 10 seconden voor 0.00 de boel aansteken met een extra lont zodat het precies om 12uur knallen is! Was weer mooi :)

Ik begin altijd klein en het grote spul pas als het rustiger geworden is. Hier ben ik begonnen met de Heavy Legend 25's. Heerlijk potje met mooie boeketten en heerlijke Ti-Salutes er tussendoor. Was wel een mooi begin. Alleen voor volgend jaar ga ik denk ik beginnen met een fluitprojecte met concerto rossos als die dan nog verkocht worden.

Bij mij werd het 2x de blowout van rubro, gevolgd door 2x 100k, en van mij en een van de buurman overlappend !!:D

Ik ben begonnen met de Eyjafjallajokull, 600 gram fontijn met harde crackling. Daarna een Mjolnir. De buurt wist gelijk weer waar ze moesten zijn!

Back
Bovenaan