Wat is jouw dikste 30mm 100sh?

Dit jaar voor het eerst een compound aangeschaft dus ben benieuwd. Ik hoop dan dat de 100s F*ck the gov’t (Rembrandt Vuurwerk) meteen raak is voor mij. Het filmpje belooft de wereld, maar we gaan het meemaken over 2 weken. Vrij ironische naam aangezien ik onderdeel ben van diezelfde overheid, maarja f*** it!

Dit jaar voor het eerst een compound aangeschaft dus ben benieuwd. Ik hoop dan dat de 100s F*ck the gov’t (Rembrandt Vuurwerk) meteen raak is voor mij. Het filmpje belooft de wereld, maar we gaan het meemaken over 2 weken. Vrij ironische naam aangezien ik onderdeel ben van diezelfde overheid, maarja f*** it!

Ik heb die box ook nog op mijn verlanglijstje staan. Ik twijfel nog..voelt een beetje to good to be true

Hier ook een enorm twijfel over deze box. 30mm, bijna 2kg. Pyroshine fabriek. Moet goed gaan toch? Toch nog twijfel 😆

zelf heb ik deze aangeschaft , The ultimate celebration bij de Knallende ketel in Almere.
Pyroshine product. Ook erg veel zin in.

ik zag enkel de naam vd fabriek.
mooi ding toch?
Je twijfelt zie ik, maar die fabriek staat wel bekend om goede kwaliteit.
Laatste keer man, geen tijd om te twijfelen.
Liever spijt van iets wat je gedaan hebt, dan wat je niet hebt gedaan.

Ik wacht ff allerlei demo's af, weersvoorspelling..dan kijk ik volgend weekend nog ff naar de laatste artikelen op mijn verlanglijstje. In principe heb ik wel genoeg :biertje:

Back
Bovenaan