Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar voor het eerst een compound aangeschaft dus ben benieuwd. Ik hoop dan dat de 100s F*ck the gov’t (Rembrandt Vuurwerk) meteen raak is voor mij. Het filmpje belooft de wereld, maar we gaan het meemaken over 2 weken. Vrij ironische naam aangezien ik onderdeel ben van diezelfde overheid, maarja f*** it!
Dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn, maarja we gaan het toch proberen. Het is sowieso mijn eerste 100s 30mm dus ik neem aan dat ik alsnog impressed ben.Ik heb die box ook nog op mijn verlanglijstje staan. Ik twijfel nog..voelt een beetje to good to be true
Hier ook een enorm twijfel over deze box. 30mm, bijna 2kg. Pyroshine fabriek. Moet goed gaan toch? Toch nog twijfelDit jaar voor het eerst een compound aangeschaft dus ben benieuwd. Ik hoop dan dat de 100s F*ck the gov’t (Rembrandt Vuurwerk) meteen raak is voor mij. Het filmpje belooft de wereld, maar we gaan het meemaken over 2 weken. Vrij ironische naam aangezien ik onderdeel ben van diezelfde overheid, maarja f*** it!
Zelfde als in de zin van?Das dezelfde toch?
Omlabeling.Zelfde als in de zin van?
Van welke sorry?Omlabeling.
Van welke sorry?