Wat is jouw dikste 30mm 100sh?

Vindt de New spring wind van bonbridge een blok die me al 20 jaar bijgebleven is...

De peruvian Jaguar van luypaers was ook prachtig zoals veel spul van hun

Ooh geen ervaring mee..zulke slechte service daar?
Service is prima. Maar heb al een paar keer gehad dat de helft van m’n bestelling er niet was, die bellen ze dan einde jaar af, prijzen zijn vervolgens door het dak en dan is t of geld terug of iets anders kiezen.

Geïnspireerd door dit topic ben ik eens een compilatie samen gaan stellen van alle 30mm boxen die ik ooit heb geschoten.

Zelf was ik het meest gehyped door de Total Event Box toendertijd. Maar uiteindelijk waren de Immortal Gold, Ocean of Lights en de Showdown de onverwachte toppers voor mij. Break Out klopt natuurlijk qua totaalplaatje absoluut, met fenomenale burst en ook mooie effecten.

De tijd zal het gaan uitwijzen voor mij, Immortal Gold (met kooi en jaartje drogen), Immortal Gold 2025, Fire Starter, Super Flowers, Scala 100A, Pyroshow 2000 Sacramentum.
Extreme Tsunami van Surex tel ik niet mee want is plots 80 shots dit jaar, eerder nooit geschoten helaas. Buiten IG geen van bovenstaande eerder gehad.

Back
Bovenaan