Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaa die foto kan ik me nog wel herinneren ja2 jaar geleden bij Fireworxxx...nog nooit eerder gezien dat mensen (duitsers) met campingstoeltjes en koelboxen voor een vuurwerkwinkel zaten te wachten.
Wolvega, lang geleden.
Binkies bestellen in februari en bij het ophalen te horen krijgen dat ze op zijn maar met de volgende vrachtauto meekomen. Kan een uurtje duren......
Wat denke gij zelf?![]()

Zei iemand daar… Binkies?!
Gekste ophaalmoment was met Piroshop Arentz,
Vroeg in de middag bestelling daar ophalen, de totaal gedesinteresseerde balie zegt dat wij maar moeten wachten want ze waren bezig (je kon wel aanmerkelijk zien dat haast niemand daarachter actie doornam…)
Order aan hen gegeven en na een tijdje wachten vragen hoe lang het ging duren verder… kregen we irritant gedrag terug
Dus maar even veeleisend terug gedaan en toen hadden ze wel ineens tijd en hadden we de bestelling binnen 5 minuten
En dan uren later in de shout en Discord te horen gekregen dat sommigen daar al 6+ uur stonden te wachten in de kou (en ik wed dat sommigen daar al voor ons waren…)
Ja er waren daar leveringsproblemen oid (wat dus los van onze order stond) maar WTF?
Was ook toen t laatste jaar van Arentz?
Denk dat ik daar anders ook een hele tijd had gestaan als we niet erg lastig gingen doen… wens t verder op niemand zulke onzin, langste dat ik had gewacht was in Steenbergen 2-3 uren maar er was tenminste wel verwarming…Owhja daar stond ik ook tussen! Veel forumleden hebben daar een diep litteken aan overgehouden. Kou, koffie op, bestellingen onvolledig, chaos voor, chaos achter. Mooie producten, scherpe prijzen, maar wat een shitshow was dat.