Wat is jou leukste, gekste of meest unieke afhaalervaring.

Nijverdal, lang geleden.
2 karton valk19 (toen 24st.) besteld in de zomer
Afhalen....kunnen we niet vinden🤔
Half uur later.....kijk zelf wel ff, binnen 2 minuten Bingo!

Fijne dag doei

Heb nooit echt iets geks meegemaakt met afhalen, even afkloppen daarvoor. Voor de komende verkoopdagen:

Hopelijk lekker vlot zoals altijd. Bij Orthen hielpen ze vorig jaar met sjouwen, altijd welkom en bedankt daarvoor! Dit jaar een aantal freakwinkels langs, ben benieuwd hoe dat wordt op de plekken waar ik voor het eerst kom afhalen.

2 jaar geleden bij Fireworxxx...nog nooit eerder gezien dat mensen (duitsers) met campingstoeltjes en koelboxen voor een vuurwerkwinkel zaten te wachten.

Met een brede glimlach nog in december de 2023 Cairo Crackling via de site van magnum bij Raben Voorburg kunnen bestellen.
Reed echt enkel voor de CC naar hun toe. 6 straten verder geparkeerd omdat het echt niet dichterbij kon.

Eenmaal in de winkel kreeg ik een erg goed dichtgeknoopte plastic tas mee. Hierbij werd enkel gezegd:" alsjeblieft en fijne dag".

Ik maakte de tas in de winkel met wat moeite open en zag tot mijn verbazing city trip cakes ipv de CC.

Bij de confrontatie, werd er doodleuk gezegd dat er te weinig CC binnengekomen was en dat de cakes in de tas ook gewoon prima zijn en een stad betreffen 😂.

Erg jammer deze ervaring, helemaal omdat ik hierdoor nooit de top batch CC mee heb kunnen maken!

Wolvega, lang geleden.
Binkies bestellen in februari en bij het ophalen te horen krijgen dat ze op zijn maar met de volgende vrachtauto meekomen. Kan een uurtje duren😒......

Wat denke gij zelf? 🙈

Zei iemand daar… Binkies?!

Gekste ophaalmoment was met Piroshop Arentz,
Vroeg in de middag bestelling daar ophalen, de totaal gedesinteresseerde balie zegt dat wij maar moeten wachten want ze waren bezig (je kon wel aanmerkelijk zien dat haast niemand daarachter actie doornam…)
Order aan hen gegeven en na een tijdje wachten vragen hoe lang het ging duren verder… kregen we irritant gedrag terug
Dus maar even veeleisend terug gedaan en toen hadden ze wel ineens tijd en hadden we de bestelling binnen 5 minuten :rolleyes:
En dan uren later in de shout en Discord te horen gekregen dat sommigen daar al 6+ uur stonden te wachten in de kou (en ik wed dat sommigen daar al voor ons waren…)

Ja er waren daar leveringsproblemen oid (wat dus los van onze order stond) maar WTF?
Was ook toen t laatste jaar van Arentz?

Zei iemand daar… Binkies?!

Gekste ophaalmoment was met Piroshop Arentz,
Vroeg in de middag bestelling daar ophalen, de totaal gedesinteresseerde balie zegt dat wij maar moeten wachten want ze waren bezig (je kon wel aanmerkelijk zien dat haast niemand daarachter actie doornam…)
Order aan hen gegeven en na een tijdje wachten vragen hoe lang het ging duren verder… kregen we irritant gedrag terug
Dus maar even veeleisend terug gedaan en toen hadden ze wel ineens tijd en hadden we de bestelling binnen 5 minuten :rolleyes:
En dan uren later in de shout en Discord te horen gekregen dat sommigen daar al 6+ uur stonden te wachten in de kou (en ik wed dat sommigen daar al voor ons waren…)

Ja er waren daar leveringsproblemen oid (wat dus los van onze order stond) maar WTF?
Was ook toen t laatste jaar van Arentz?

Owhja daar stond ik ook tussen! Veel forumleden hebben daar een diep litteken aan overgehouden. Kou, koffie op, bestellingen onvolledig, chaos voor, chaos achter. Mooie producten, scherpe prijzen, maar wat een shitshow was dat.

Owhja daar stond ik ook tussen! Veel forumleden hebben daar een diep litteken aan overgehouden. Kou, koffie op, bestellingen onvolledig, chaos voor, chaos achter. Mooie producten, scherpe prijzen, maar wat een shitshow was dat.
Denk dat ik daar anders ook een hele tijd had gestaan als we niet erg lastig gingen doen… wens t verder op niemand zulke onzin, langste dat ik had gewacht was in Steenbergen 2-3 uren maar er was tenminste wel verwarming…

Afgelopen jaar, bunker opruiming verkoop bij gebro met hele nette prijzen maar afhaalmoment alleen op de eerste verkoopdag voor 11 uur s ochtends,had echt een hele drukke winkel verwacht maar stond gewoon als enige in de winkel ?? En op de 31e laatste verkoopdag ,later in de middag bij vechtweelde was het gewoon nog stampend druk met het 1e afsteekverbod voor Utrecht, twee uiterste ervaringen wat mij betreft

Back
Bovenaan