Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Denk dat ik dit jaar overdag rustig aan doe met weinig knal, en dan in de (voor) avond helemaal los ga met sier!:D

M'n collectie bestaat dit jaar waarschijnlijk ook alleen maar uit cakes dit jaar!

Al goed op weg dit jaar en gelukkig meegedaan aan de voor en uitverkoop bij diverse winkels. Dit jaar dus meer eigen boxen samenstellen met verschillende cakes.

Komend Oud & Nieuw ga ik, beloof t mezelf alweer maar tot nu toe niet gebeurt, meer meldingen rijden.
Ga ook proberen t vuurwerk meer te fotograferen en filmen.

Vorige oud en nieuw overtreffen! Betere 18:00 uur show, 00:00 uur showtje elektrisch schieten! Minder kleine cakes en kwalitatief betere producten. Dus kwaliteit boven kwantiteit! :)

Niet teveel inslaan en met een gigantische overschot aan vuurwerk blijven zitten. Dit jaar ga ik het rustiger aan doen waarbij ik nog maar voor maximaal 500,- over wil houden.

Als goed is alleen dit jaar: al het vuurwerk om 18:00 uur de lucht inschieten. Om 0:00 uur met vrienden op een feest, zonder mogelijkheid tot vuurwerk afsteken. Uiteindelijk gaat het om gezelligheid en kruitsnuiven, dus aan beide geen tekort :D

-minder knalvuurwerk kopen.
-meer singleshots kopen. (kan hier maar geen genoeg van krijgen!)
-meer doorlonten.
-betere aansteker kopen. (deze jaarwisseling was hij al om 8 uur kapot...)
-meer cat1 vuurwerk voor overdag kopen.

Ik ga werken :cry::cry::cry:
Vandaag te horen gekregen op mijn werk dat er te weinig mensen met oud en nieuw wilden werken en dat er geloot is. Nu blijk ik een van de "gelukkigen" te zijn. En om het nog erger te maken ben ik gelijk uitgeloot om in de nachtdienst te zitten. Ik ga dus om 22.00 uur naar mijn werk. Kan wel janken ...

Ik ga werken :cry::cry::cry:
Vandaag te horen gekregen op mijn werk dat er te weinig mensen met oud en nieuw wilden werken en dat er geloot is. Nu blijk ik een van de "gelukkigen" te zijn. En om het nog erger te maken ben ik gelijk uitgeloot om in de nachtdienst te zitten. Ik ga dus om 22.00 uur naar mijn werk. Kan wel janken ...

zo dat is echt balen gelukkig heb ik vrij genomen vanaf 28 dec tot 2 jan

Meer slapen! Tijdens de jaarwisseling één biertje gedronken en voelde alsof ik een krat naar binnen had gewerkt. Qua vuurwerk was het top, gewoon genoeg voor om 12 uur maar de nadruk lag op mijn show.

Dit jaar wil ik me beter voorbereiden en het liefst ALLES op de 29ste binnen hebben.
De 31ste MOET alles rond 15:00u aangesloten zijn ! (Vorig jaar tot 23:59u stressend bezig geweest en maar de helft klaar gekregen :sad: )
Ook wil ik voor "echte" hulp zorgen, mensen waar ik op bouwen kan en ook echt interesse voor het vuurwerk hebben.
Ben zelfs aan het denken om mede-freaks te benaderen om daar een vette avond mee te hebben ipv met mensen waar het VW maar bijzaak voor is. (die vinden 20 euro eigenlijk al zonde en weggegooit geld terwijl ik me 4 maanden lang 1000% heb ingezet ervoor en met 3k aan TOP spullen aan kom zetten )
En elk jaar weer hoor ik dan ,,,volgend jaar leggen wij ook wat MEER bij ,, en als het jaar weer bijna om is trekken ze een voor een de keutel terug pfff (Herkenbaar??)
Ook wil ik in Duitsland wat minder knakenbakjes halen dit jaar wat weer een paar mooie boxen extra oplevert.

Zal vast nog meer aangepast worden waar ik nu ff niet opkom,

PS: Mensen omg Limboland kunnen me een pm sturen als er interesse is om eens te babbelen over eventuele samenwerking .

Gr Pielke.

Geen pijlen hahahahahah

Dit zeg ik al jaren maar toch komt er iedere keer iets als killing arrow of light year....

Maar nu echt niet meer....

Dit jaar ga ik eens een keer NIET ziek zijn!

Ben nu al 4 jaar achter elkaar ziek met kerst en oud en nieuw,vorig jaar zelfs een longontsteking...das niet leuk vuurwerk afsteken kan ik je vertellen.

Nu al sinds de zomer aan de vitaminepillen en echinaforce,en maar hopen dat het dit jaar gaat lukken haha.

Back
Bovenaan