Dit jaar wil ik me beter voorbereiden en het liefst ALLES op de 29ste binnen hebben.
De 31ste MOET alles rond 15:00u aangesloten zijn ! (Vorig jaar tot 23:59u stressend bezig geweest en maar de helft klaar gekregen

)
Ook wil ik voor "echte" hulp zorgen, mensen waar ik op bouwen kan en ook echt interesse voor het vuurwerk hebben.
Ben zelfs aan het denken om mede-freaks te benaderen om daar een vette avond mee te hebben ipv met mensen waar het VW maar bijzaak voor is. (die vinden 20 euro eigenlijk al zonde en weggegooit geld terwijl ik me 4 maanden lang 1000% heb ingezet ervoor en met 3k aan TOP spullen aan kom zetten )
En elk jaar weer hoor ik dan ,,,volgend jaar leggen wij ook wat MEER bij ,, en als het jaar weer bijna om is trekken ze een voor een de keutel terug pfff (Herkenbaar??)
Ook wil ik in Duitsland wat minder knakenbakjes halen dit jaar wat weer een paar mooie boxen extra oplevert.
Zal vast nog meer aangepast worden waar ik nu ff niet opkom,
PS: Mensen omg Limboland kunnen me een pm sturen als er interesse is om eens te babbelen over eventuele samenwerking .
Gr Pielke.