Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Veel sterkte met het een plaats geven van het verdriet, oud en nieuw komt vanzelf wel weer.

eerste idee was weer heel veel halen en gek doen. Maar ben sinds afgelopen 2 weken toch aan het twijfelen of ik wel weer zin heb in een oud en nieuw zoals de afgelopen jaren. Heb altijd al een rot hekel gehad aan januari. Maar nu me moeder is overleden vorige week en deze week de crematie heb gehad. En haar naar oud nieuw nog maar 2 dagen buiten het ziekenhuis om in redelijke gezondheid heb gezien. Heeft oud en nieuw toch ook wel deels een hele nare nasmaak achter gehouden. Hoe mooi het vuurwerk ook was. En we op wat gedoe met onze eigen hond na wel erg hebben genoten van het siervuurwerk :)

Sterkte de komende tijd en gecondoleerd!
Belangrijkste is nu je eigen omgeving, steun elkaar en probeer het een plekje te geven.

Ruben

Ik durf de opmerking bijna niet te maken maar hij is wel waar dus ik kan je zeggen dat met de tijd het hartzeer echt zal afnemen al lijkt dat nu misschien niet zo.de laatste jaren van mijn vader was hij een vast onderdeel van ons oud jaars feest, maar nu gaat het leven gewoon door al mis ik hem wel.ik wil je hierbij condoleren met je verlies.

Back
Bovenaan