Wat ik dit jaar anders ga doen is,
- Alle facebook pagina's die nieuws delen verwijderen ook de vuurwerk gerelateerde pagina's als BCN en Vuurwerkcheck. Iedere keer dat negatieve gezeik voor mijn neus, ik werd er werkelijk moe en gefrustreerd van.
- Verder ga ik géén gebruik maken van de januari sale van zena....en dat is voor het eerst.
Had afgelopen jaar al een berg in opslag eind januari.
Mede door al het media gezeur en het verzadigde gevoel welke ik had om 02.00 uur, heb ik doen besluiten dat ik mezelf dit jaar 2 optie's geef.
1ste; Ik ga met mijn vriendin en onze kinderen naar Hongarije waar mijn schoonouders inmiddels wonen en daar lekker vuurwerk afsteken. Ze hebben een huis 8km van de bewoonde wereld dus lekker rustig. Daarbij koop je je 30mm en 2 inch blokken bij de lidl en aldi...top dus. EN geen gezeik van de media.
2de; Ik ga minderen in de aankopen die ik doe in nederland, duitsland en belgie, ik doe gewoon een show om 18.00 zoals altijd, echter daarna ga ik het rustiger aan doen en om 00.00 uur gewoon wat mooie boxen schieten. Het is de afgelopen jaren zo uit de klauwen gelopen dat ik tussen 18.00 en 02.00 nauwelijks binnen was, waardoor ik het 12 uur's moment totaal miste omdat ik buiten was. Dat gevoel wil ik weer terug, dit zal ook wel door de leeftijd komen..hahahaha.
Kijkende naar de hobby heb ik natuurlijk top jaren gehad, maar met minder kan het ook mooi zijn..
More fun with family and friends, including fireworks....en niet meer andersom.