Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Meer en groteren cakes / cakeboxen kopen

Geen pijlen meer vallen elk jaar weer tegen MUV light year aangezien die niet zo hoog gaan.

Meer cakes te gelijk schieten en doorlonten.

Ik had afgelopen oud en nieuw 5 doorlontboxen en dat beviel mij erg goed..Doorlonten kost wat tijd maar dat hoort bij de hobby.
Ook ga ik dit jaar mindet losse cakes stoken....

Minder losse cakes, meer boxen doorlonten en meer kleine projecten. Na 00:00 uur dan eerst een stuk of 10 grote cakes, 5 projecten en 2 of 3 doorlontboxen.
Voor in de avond gericht een paar leuke cakes kopen en niet de afdankertjes uit m'n collectie.

Wat ik anders ga doen is minder losse cakes kopen. En ik ga s avonds meer naar mn kids kijken. Als ik zie hoe zij genieten, geniet ik des te meer.

Wat ik komend jaar ga doen is minder losse cakes namen, enkelshots en ik neem nooit meer een legale 10.000 klapper. Binnen 5 seconden was deze weg.... en de eind knal was nog slapper dan het begin van de mat... leek echt nergens op zonde van mijn geld, daar had ik echt spijt van.

Volgend jaar ga ik alleen voor de grotere cakeboxen.

Hopelijk veel scherpe aanbiedingen, want soms heb ik nog het gevoel dat ik echt teveel betaald heb voor bepaalde cakes.

Yes blijft inderdaad een lage streek, maar wel een goede leer voor dit jaar :D en ik hoop ook dat het mee valt, maar het zal wel een flinke boete worden ben ik bang

Ai dat is zuur man.:shocked:echt een lage streek om iemand te verraden via een anonieme tip.
Sterkte er mee hopen dat het meevalt allemaal.

Simpel... meer! Meer kopen. Meer investeren in duurdere cakes. Had afgelopen jaar me toch laten verleiden door de goedkopere cakes. Dat gaat dit jaar niet weer gebeuren.

Zorgen dat er niemand ziek wordt, was wel een domper dat me oudste met 39graden op de bank lag, hij heeft het nog geprobeerd maar het ging echt niet.

Filmen!! :D
Voor de rest ook is kijken voor wat kleine projecten!! Dat worden dan vooral budgetcakes in W of V shape! Ooh ja, minder pijlen, of echt light year (of omlabelingen). Had nu een hele stapel 'troep' pijlen. Wel leuk om af te steken, maar voel er niks bij....

Ik hoop minder rollen.. Karton hindoe 3 en 4000 5x 1000 farts en 2 100k's,

Meer projecten. Dit jaar 1 geprobeerd met fluit knal en hummer en iedereen stond voor het raam te kijken. Bleven er wel 2 staan.

· Beter slapen
· Minder kilometers afleggen op de 31e
· Minder (kleiner) vuurwerk kopen om het eens gehad te hebben
· Meer grotere blokken halen
· Misschien in januari al eens naar Zena gaan
· Meer matten halen
· Minder cat 1 kopen vóór oud en nieuw
· Minder pijlen
· Meer doorlonten / projecten maken
· Rookproducten aanschaffen
· ???
· Profit

Wat ik dit jaar anders ga doen is,

- Alle facebook pagina's die nieuws delen verwijderen ook de vuurwerk gerelateerde pagina's als BCN en Vuurwerkcheck. Iedere keer dat negatieve gezeik voor mijn neus, ik werd er werkelijk moe en gefrustreerd van.
- Verder ga ik géén gebruik maken van de januari sale van zena....en dat is voor het eerst.
Had afgelopen jaar al een berg in opslag eind januari.

Mede door al het media gezeur en het verzadigde gevoel welke ik had om 02.00 uur, heb ik doen besluiten dat ik mezelf dit jaar 2 optie's geef.

1ste; Ik ga met mijn vriendin en onze kinderen naar Hongarije waar mijn schoonouders inmiddels wonen en daar lekker vuurwerk afsteken. Ze hebben een huis 8km van de bewoonde wereld dus lekker rustig. Daarbij koop je je 30mm en 2 inch blokken bij de lidl en aldi...top dus. EN geen gezeik van de media.

2de; Ik ga minderen in de aankopen die ik doe in nederland, duitsland en belgie, ik doe gewoon een show om 18.00 zoals altijd, echter daarna ga ik het rustiger aan doen en om 00.00 uur gewoon wat mooie boxen schieten. Het is de afgelopen jaren zo uit de klauwen gelopen dat ik tussen 18.00 en 02.00 nauwelijks binnen was, waardoor ik het 12 uur's moment totaal miste omdat ik buiten was. Dat gevoel wil ik weer terug, dit zal ook wel door de leeftijd komen..hahahaha.

Kijkende naar de hobby heb ik natuurlijk top jaren gehad, maar met minder kan het ook mooi zijn..

More fun with family and friends, including fireworks....en niet meer andersom.

- misschien eerder kopen voor de freak acties .
- ongeveer 5 a 6 boxen had er afgelopen oud en nieuw maar 2.
- geen klein spul meer op wat thunderkings na dan.
- en als ik ze kan vinden wat goede pijlen.

Het is de afgelopen jaren zo uit de klauwen gelopen dat ik tussen 18.00 en 02.00 nauwelijks binnen was, waardoor ik het 12 uur's moment totaal miste omdat ik buiten was. Dat gevoel wil ik weer terug, dit zal ook wel door de leeftijd komen..hahahaha.

Herkenbaar inderdaad.:p

Dit jaar kan me budget flink omhoog. Van de 150 na 400. Voor de rest pijlenrek bouwen en een kaarsen rek. Cake's niet meer los sschieten. Dit jaar leuke combinaties verzinnen en doorlonten. Dit wordt een top jaar ben nu alweer bezig met ideeën op te doen.

Back
Bovenaan