roelwijngaarden
VWC lid
Een 2-1/2" x 1/2" kanonslag.
Na opruimen, vegen, napraten en nieuwjaar wensen een biertje en dan nog één rotje.
Na opruimen, vegen, napraten en nieuwjaar wensen een biertje en dan nog één rotje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag er net op de video van Vianen idd best wel lekker uit in meervoudEen dubbele dosis van de Eclipse of Roar
De 31e is dus gewoon een extra weekenddag voor jouIk sluit af met een goed glas whisky en eindig voor de verandering in een draaimolen denk ik....

Visions of Exctasy?Vorig jaar heb ik 4 VOE-cakes overgehouden, dus die gaan als laatsten de lucht in. Het lijkt me wel toepasselijk om dit jaar af te sluiten met een klassiekertje.
Correct!Visions of Exctasy?
Lekker! Ik hoop dat je er meer van geniet dan van de Red SoxCorrect!

Sluit af met een rambak + 2x rotP, gevolgd door de Rebel 2.0. Daarna aan de zuip en oliebollen.
Moet er nog eentje aanschaffen, maar wordt waarschijnlijk de spectacle 320 of 300sh display. 400 TDS moet je mazzel hebben met de batch tegenwoordig, vroegah was dat een no brainer.Welke rambak? Klinkt goed in elk geval!![]()