Waar sluit jij mee af?

Ik hoop enkele Scala 100-A's, enkele Glitter Willow To Colorz, enkele Spinnerz To Colorz en enkele Rainbow Wipers. Liefst nog wat italiaanse fluiters a la de ABA shots. De Spinnerz en Willow To Colorz heb ik afgelopen jaar nog voorraad van gezien, laten we hopen dat dit jaar ook nog voorraad te vinden is. Anders kan het finale idee de prullenbak in.

Normaal sluit ik vaak rustig af met wat mooie fonteinen.

Weet nog niet of ik dat dit jaar ook doe.

Zit ook nog te broeden op een specuaal afscheidsprojectje..

Kan nog alle kanten op

met een lach en een traan aan alle mooie herinneringen al die jaren en met hopelijk goede vrienden en lieve mensen om me heen ;) 🥺 en qua vuurwerk ? keuze's moeten nog gemaakt worden maar iig veel en hard !!!:thumbsup::thumbsup::handsup:

Het aller aller allerlaatste artikel dat ik legaal in NL kan stoken gaat dan denk ik de Kingsmen worden, de andere optie is de Fireball maar die heb ik nog niet kunnen bemachtigen.

Dit jaar op het menu: Dragon Eggs met Dahlia's met als toetje een Rising Python Green en een Feuerfacher Volta Green. Geen Cairo's, maar dit keer jaar meerdere Quatro Crackling's.

Quatro Crakling? Is de Royal Match / Crackle King geen beter idee voor je?

Thanks voor de tips man! Heb ik overwogen, maar wilde net even wat anders dit jaar Eindig eigenlijk afgelopen jaren met Cairos icm fluit en knalcakes, maar wilde nu iets anders. Daarom die Quatro Crackling. Die kleuren zijn goed fel, burst schijnt goed te zijn plus die finale salvo is multicolor. Nu 8 stuks op papier. Misschien voeg ik nog iets toe wat erbij past. Wordt wel finalewaardig denk ik

Back
Bovenaan