Eerste kerstdag is nu voorbij, en toch wil ook ik jullie natuurlijk nog hele fijne, gelukkige, gezonde, gezellige en liefdevolle feestdagen toewensen!
Vast vooruit ook mijn allerbeste wensen voor 2012 aan iedereen die hier op VWC zijn of haar passie voor onze gezamenlijke liefde, samen met ons deelt.
Ik hoop dan ook van harte dat iedereen er zeer binnenkort (gelukkig

) volop van kan gaan genieten en dat wij elkaar in het nieuwe jaar weer gezond en met alle vingers er nog aan, en ogen er werkend nog in, weer gezellig kunnen vermaken en napraten over en met het feest dat vuurwerk heet.
Maak er vooral een mooi feest van met zijn allen, maar denk toch vooral ook (ook al weet ik dat het soms knap frustrerend kan zijn) aan de mensen die dit niet begrijpen en dieren om je heen, mocht je je kruitstress niet kunnen bedwingen en toch eerder gaan stoken. Werk niet mee aan een verbod of anti-vuurwerk mentaliteit, en denk alsjeblieft na wat je met dat mooie vuurwerk doet. Ik wil jullie namelijk nog vele volgende jaren kunnen toewensen, dat wij met elkaar nog lang mogen en kunnen genieten van al dat moois, zoals ik dat nu in deze post ook doe!