VWC wenst jullie Fijne Feestdagen en een Knallend 2012 !!!

Allen fijne feestdagen en een geweldige jaarwisseling. Geniet van al het moois wat de lucht in gaat.

Crew-leden wederom bedankt voor het verzorgen van deze geweldige site!! Was/ is weer heerlijk dit jaar vooral de laatste maanden.

Alle forumleden bedankt voor voor de berichten, filmpjes en informatie!!

Aller eerst iedereen bedankt! Iedereen persoonlijk bedanken is een beetje veel, dus bij deze. Aan alle leden, mods en andere betrokkenen van het forum: bedankt voor dit jaar op vuurwerkcrew! Bedankt voor alle filmpjes, plaatjes, informatie, discussies enz. enz.

Ik wil iedereen een fijne kerst wensen en natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar! Dat er geen ongelukken mogen gebeuren dit jaar en we iedereen weer terugzien op het forum in 2012. :D

http://www.youtube.com/watch?v=OR4NDVg18sA&feature=related

Alle mods VIP's en de rest van de crew hartstikke bedankt voor dit mooie seizoen! Ben pas sinds maart 2011 actief op Vuurwerkcrew, zat voorheen alleen op AVP. Ben sinds maart blijven plakken. Het was en het is hartstikke gezellig. Ben bijna alleen maar hier te vinden. Zit iedere dag erop.

In Druten ben ik bij een vuurwerkshow voor de Dag van Druten waar ik op dat moment aanwezig was, onder andere Pyroboy (Morris) tegengekomen. Leuk praatje met hem gemaakt. En ook met de rest van de crew daar. Helaas was de demo snel afgelopen maar wel mooi! :)

Het was 3 september 2011, dat betekend de Lesli Vuurwerkcrew Opendag. Ik was samen met Davinstyle (Yorick) gegaan. Had me erop verheugd. Alle andere leden en crewleden ontmoeten. We waren te vroeg daar, er stonden al wat crewleden. Er bij gaan staan. En leuk praatje gemaakt. Het was hartstikke gezellig. Veel leden ontmoet en crewleden. Zeker een geslaagde dag. Zeker weer in herhaling in 2013.

Het komt erop neer dat ik in 2011 een top jaar heb gehad. Ik ben dus ook alleen maar hier te vinden.

Hierbij wil ik iedereen van de crew bedanken! En ook de leden hier natuurlijk, want zonder hun was er natuurlijk geen sfeer en gezelligheid hier.

Iedereen prettige kerstdagen en een 2012 vol vuurwerk gewenst! Hoop iedereen natuurlijk weer terug te zien in 2012. En hoop ook wat meer shows/demo's mee te pakken. En meetings als deze er zijn.

Ik ben er volgend jaar dus zeker bij!

Groetjes,
Tristen! :D

http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM&ob=av2e

Ik wens alle Vuurwerkleden Fijne feestdagen toe
En vooral een GEZOND ma ook een KNALLEND Nieuwjaar

:biertje:Mensen ga vooral zo door met jullie website. Deze site is het meest overzichtelijk van alle sites / Forums. De updates zijn goed. De regels en vormgeving worden onderhouden. Deze site is voor een ieder die pyro bloed heeft een aanwinst. Ik wens jullie daarom ook fijne kerstdagen & een knallen en vernieuwend oud en nieuw. Je moet natuurlijk alle nieuwe producten wel zelf uit testen. Verdere bezoekers Fijne feestdagen en tot volgend jaar maart/april. :biertje:

Fijne Feestdagen

Fijne Feestdagen

Ik wens iedereen van de crew en alle leden een fantastisch, geweldig en gezond nieuwjaar.
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar:bye:

Iedereen een geweldige Kerst toegewens en een knallend uiteinde van het jaar.
Ga verder geen verhaal ophangen, hou van jullie allemaal.

Het was/is echt een top seizoen. Het is echt super gezellig op dit forum en ik heb weer veel dingen geleerd. Ik wil de crewleden en forumleden daarvoor bedanken.

Fijne feestdagen iedereen!

Back
Bovenaan