Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan zeker. Moment, passen het zo direct aan.
Verslagen van Broekhoff en Magnum volgen snel. Van Rubro is alweer wat maanden gelden: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/verslag-bezoek-rubro-vuurwerk-14-07-2024.1797030/Staan er dit jaar nog meer importeursbezoeken gepland? Vind die verslagen altijd erg leuk om te lezen, maar tot nu toe is er alleen een bezoek aan Wolff geweest.
Als je op het brievenbusje klikt boven de chat kun je de hele chat rustig terug lezen.Heb even door de pagina’s gebladerd, maar kwam het zo snel niet tegen:
Als ik online kom lees in de chat v/d dag graag even terug, maar wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst schiet die weer naar boven naar het nieuwste bericht. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?
Zouden jullie komend jaar een aantal importeurs kunnen archiveren??
de volgende partijen staan nog op de voorpagina van het forum echter hebben deze of al jaren geen activiteit of zijn ze definitief gesloten..
-Burn it
-Funke NL
-Katan
-Mercurius
-Pronk
-Red wire
-Vuurwerktotaal
Ook staat er nog een in Duitsland opererend bedrijf tussen..
-Heron Fireworks
Ik hoop dat zodra de countdown topics niet meer op nr1 staan er tijd is om eens serieus naar het vuurwerk gedeelte van de site te kijken.
Dat is dan ook gelijk wel weer reden voor enthousiasme. Kijken wie de mooiste nieuwe producten op de markt kan brengen en zich kan onderscheiden. Ik hoop op veel nieuwe lijnen en originele ideeën.Dat gaan we ook zeker doen! Komend jaar zullen we veel werk verrichten gezien de assortimenten behoorlijk zullen gaan veranderen wat we hebben vernomen. We zullen dan ook direct alles zoveel mogelijk archiveren wat ook echt archief is.
Pronk bestaat gewoon nog. Ze zitten alleen in de kop van Noord Holland en daar moet je best een end voor rijden als je onder Amsterdam woont.Zouden jullie komend jaar een aantal importeurs kunnen archiveren??
de volgende partijen staan nog op de voorpagina van het forum echter hebben deze of al jaren geen activiteit of zijn ze definitief gesloten..
-Burn it
-Funke NL
-Katan
-Mercurius
-Pronk
-Red wire
-Vuurwerktotaal
Ook staat er nog een in Duitsland opererend bedrijf tussen..
-Heron Fireworks
Ik hoop dat zodra de countdown topics niet meer op nr1 staan er tijd is om eens serieus naar het vuurwerk gedeelte van de site te kijken.
Is het een idee om de poll's ergens iets prominenter te plaatsen? Ze sneeuwen nu een beetje onder.
Zijn er plannen om het "Buitenlandse F2 Vuurwerk" weer bespreekbaar te maken? Het zou top zijn als we weer gewoon over de F2 compounds, fonteinen en cakes mogen praten. Uiteraard snap ik dat er wel ergens een grens getrokken moet worden om te voorkomen dat het niet over illegaal vuurwerk gaat. Maar persoonlijk zie ik weinig bezwaren in het bespreken van de Elegant Night, Goldbomber of Peking Opera's. Veel producten die nu in het Duitse deel staan achter een slotje worden ook in Nederland verkocht, die kunnen nu niet besproken worden.
Deze stemmen worden niet bij elkaar opgeteld.Hoe wordt er bij de polls gekeken naar omlabelingen? Bijvoorbeeld de Ultimate Chry en Cairo Crackling zijn hetzelfde, tellen jullie die stemmen bij elkaar op?