VWC in 2024; tips of suggesties?

Als je trouwens iemand negeerd en die persoon plaatst een bericht krijg je dit:

"Dit bericht is niet zichtbaar omdat *** op je negeerlijst staat."

En kan je alsnog op een link klikken om dat bericht te openen waarna je je alsnog weer ergert over die persoon :frusty:

Kan het niet zo gemaakt worden dat je heel die text niet ziet?

Op de chat gaat het wel zo :thumbup:

Is het mogelijk om na de poll van de beste cake/compound/nieuwkomer het top 10 lijstje in een apart topic op te sommen?

Nu staat de uitslag ergens in het midden van dat topic en is het niet echt makkelijk terug te vinden. Ook is dat handig voor eventuele nieuwe leden of leden die ideeën/tips willen qua producten.

Kan er wat gedaan worden aan de mobiele versie van de site, het is niet echt mobile responsive en vooral de chat is niet goed te volgen.

Een aantal jaren geleden met VWC tweetal importeurs mogen bezoeken, gewoon een kijkje achter de schermen. Nu denk ik dat dat tegenwoordig niet makkelijk te organiseren zou zijn, maar dat lijkt mij wel weer een keer leuk om te doen. Zou VWC bij diverse Importeurs een balletje kunnen opgooien om te kijken ofdat misschien weer een keertje mogelijk is?

Een aantal jaren geleden met VWC tweetal importeurs mogen bezoeken, gewoon een kijkje achter de schermen. Nu denk ik dat dat tegenwoordig niet makkelijk te organiseren zou zijn, maar dat lijkt mij wel weer een keer leuk om te doen. Zou VWC bij diverse Importeurs een balletje kunnen opgooien om te kijken ofdat misschien weer een keertje mogelijk is?

Dat lijkt me ook wel vet!

Het opnemen van batches zou ook een mooie toevoeging zijn. Zowel de notatie daarvan verschilt per importeur, maar ook het aantal batches per jaar. Dan kan je veel beter nagaan of een product opnieuw is geïmporteerd of dat je hetzelfde product kan verwachten omdat er geen nieuwe batch is uitgekomen. Deze moeten dan natuurlijk wel actief en correct worden bijgehouden, liefst ook met een corresponderende productie film van het product.

Kunnen er niet enekele lijnen die nu onder Duitse producten vallen niet worden opengesteld/verplaatst, nu worden ze namelijk wel te koop in Nederland aangeboden. Als voorbeeld de EVOMeister lijn. Of moeten er nieuwe topics worden aangemaakt in het Nederlandse gedeelte van het forum ?

Kunnen er niet enekele lijnen die nu onder Duitse producten vallen niet worden opengesteld/verplaatst, nu worden ze namelijk wel te koop in Nederland aangeboden. Als voorbeeld de EVOMeister lijn. Of moeten er nieuwe topics worden aangemaakt in het Nederlandse gedeelte van het forum ?

heren, gaarne een reactie aub

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn dealer hier in Friesland verkoopt dit jaar een groot deel van de Riakeo collectie. Is het mogelijk om die te bespreken in de Binnenlandse topics?

Zat net even in de polls van vorig jaar te kijken (beste compound, cake enz.). Is het een idee om de top 10 in de startpost te zetten ? Is handig om snel de toppers van vorig jaar te kunnen vinden bij het maken van de lijsten voor dit jaar.

Back
Bovenaan