Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Ik beken! :angel: Moet jullie hier nog hartelijk voor danken, want ik kan mij niet herinneren dat ik deze bij de eerdere bestelling had zien staan. Best wat leuks aan GBV/EVO uitloop besteld daar. En was met 15,- een nobrainer natuurlijk voor zo'n cake!
Nondeju ik denk dat je alles hebt opgekocht. Dacht dat er nog een stuk of 8 shiny palms over waren en 2 double gold. Poef en weg zijn ze hahaha. Hoop dat je er iig veel plezier aan gaat hebben!

Helaas niet Leerdam of Woerden, Almere echt te veer😢
Erg jammer dat ze niet in Woerden waren, zat zelf te twijfelen om er heen te rijden. Maar iemand van hier is erg blij met 20 stuks want hij is alweer uitverkocht. Gelukkig wel al een mooi aantal eerder in bestelling staan.

Laatst bewerkt:
Tot de 28ste! Ook ik heb gelukkig 4 cakes van de VoE in bestelling staan. Ook de augenweide weten te bemachtigen. Ik kom hier al jaren(ligt letterlijk om de hoek) en elk jaar weer keurig geregeld! Ik hoop nog vele jaren hier te komen! Bedankt CT Woerden.

Toch nog een actie vanuit onze kant! Hiervoor gelden wel bepaalde regels/voorwaarden

- Tot en met zondag 15 dec kunnen jullie via E-MAIL [email protected] (aanvragen/bestellingen via PM worden niet beantwoord, dit om het overzicht te kunnen bewaren) een bestelling/aanvraag doen bij ons, waarbij wij voor het reguliere assortiment de freakprijzen van voor 1 dec zullen aanbieden. Deze prijzen staan vast en wordt niet over onderhandeld.
- Outlet prijzen zijn zoals ze zijn en wordt geen extra korting op gegeven.
- ⁠De bestelling kan in verband met capaciteit alleen in filiaal Woerden worden opgehaald en worden betaald (geen uitzonderingen mogelijk, ookal heb je al een bestelling in ander filiaal) op 28 dec tussen 6.00 en 8.00 uur. Daarna gaat de gereserveerde voorraad voor deze bestellingen de losse verkoop in tegen de dan geldende prijzen.
- Het is helaas niet mogelijk om voorraad vanuit Almere of Leerdam naar Woerden te halen.

Bij deze nog de link naar onze website: https://chinatown.bestelvuurwerk.nl/

Bij op=opruiming vind je onze outlet.

Er zijn nog slechts 3 Scream’s van Pangu beschikbaar. Verder staan er echt nog leuke cakes tussen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan