Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

@ Cinanatown woerden. Bedankt voor het antwoord en nogmaals bedankt voor deze mooie aanbieding. Ik heb er 4 in bestelling staan, dat wordt zeker genieten. Tot de 28ste van december.

Afgelopen jaren waren de aanbiedingen echt top. Ik kan me van vorig jaar knalcakes voor 1+1 en vroeger asian thunder rockets herinneren. Dit jaar zijn de outlet aanbiedingen minder eerlijk gezegd. Ben benieuwd of er nog wat gaat komen in de outlet

Afgelopen jaren waren de aanbiedingen echt top. Ik kan me van vorig jaar knalcakes voor 1+1 en vroeger asian thunder rockets herinneren. Dit jaar zijn de outlet aanbiedingen minder eerlijk gezegd. Ben benieuwd of er nog wat gaat komen in de outlet
Minder? Ze hebben een hele goedkope mystery cake gehad...

Qua prijzen weet ik niet hoe het hier in het verleden was, maar qua producten is de outlet top. Had niet verwacht de Scream van Pangu en de Hellfire Thunder van EVO nog ergens te treffen.

Had eigelijk verwacht dat het maar 1 cake uit de VoE was... dus als ik het goed begrijp, met een beetje geluk, kan het dus zo zijn dat je een complete doos kan hebben voor maar 60 euro? Dat is best een aardige deal dan!

Had eigelijk verwacht dat het maar 1 cake uit de VoE was... dus als ik het goed begrijp, met een beetje geluk, kan het dus zo zijn dat je een complete doos kan hebben voor maar 60 euro? Dat is best een aardige deal dan!
Wat er vaak gebeurt is dat de box is afgekeurd, dan halen ze er 1 cake uit en verkopen ze de andere 5 los. Een complete zal het dus niet zijn maar 75% mss wel.

Wat er vaak gebeurt is dat de box is afgekeurd, dan halen ze er 1 cake uit en verkopen ze de andere 5 los. Een complete zal het dus niet zijn maar 75% mss wel.
Helder! Zou wel leuk zijn een nagenoeg complete set te hebben. Kan die mooi op de plank voor een andere jaarwisseling

Ging om de losse cake Shiny Palms mooie cake zeker voor dat geld. Nu in Almere uitverkocht dus hopelijk heeft een forumlid een doosje opgekocht.
Ik beken! :angel: Moet jullie hier nog hartelijk voor danken, want ik kan mij niet herinneren dat ik deze bij de eerdere bestelling had zien staan. Best wat leuks aan GBV/EVO uitloop besteld daar. En was met 15,- een nobrainer natuurlijk voor zo'n cake!

Back
Bovenaan