Vuurwerkoverlast zorgt al voor tienduizend klachten

Dus tussen 00:00 en nu zijn er 1391 meldingen bij gekomen geloof je het zelf. :`)

Wel ja, ik ga er midden in de nacht even voor uit bed hahaha! :bonk:
In een ander topic ook al gepost maar ik ben bang dat het lachen ons nog eens vergaat aangezien groenlinks best wat kan in de tweede kamer en al die fracties het aan gaan bieden etc. En door met zo'n overduidelijk gemanipuleerd meldpunt een verbod af te dwingen. Ik vind dit voor de niet-kenners een sterk middel en vrees hier echt voor. Maar kom op mensen, het moet toch te bewijzen zijn dat dit gemanipuleerd is zegt mijn gevoel?

Nou ik heb hierbij BEWIJS !!!
Welliswaar van AD.nl
We zijn nu met heel veel freaks aan het klikken voor stemmen. met zijn allen tegelijk. Daarvoor stond de teller op 2000 stemmen ongeveer. En toen wij ineens allemaal op de bovenste stemden, gingen de ondersten net zo hard mee! Elke stem voor, is 1 stem tegen (bij de middelste óf de onderste)!

Hoeveel bewijs moet je hebben..
Uitslag pol 2.png

Deze 0m 12:30
Uitslag pol 3.png

Offcieel zou het nu 85 / 10 / 5 staan ofzo.. of 99 / 1 / 1 :wink:

dit is geen toeval maar reinste oplichting en manipulatie van een poll, hangt gewoon een formule achter die de boel in evenwicht houdt.

Kunnen we dit hard maken? Naar buiten toe? Dit in de media verspreiden? Of ruben (extreme rides) Ik mail hem wel even! Hou jullie op de hoogte. Hij heeft tenminste veel bereik!

Ik wens jullie veel succes.

890 stemmen in twee uur op de onderste twee opties op een poll op een website met landelijk bereik vind ik eerlijk gezegd nogal aan de lage kant.

Heel vervelend voor ons. En dan kunnen wij allerlei verbanden proberen te zoeken, maar die zijn er simpelweg niet. Daar bewijs voor proberen te vinden lukt ons dan ook niet en komt nogal triest over.

Probeer de discussie op inhoud te voeren. Toon aan dat gemeentelijke shows niet werken door een gebrek aan gecertificeerde mensen, dat het aantal ziekenhuisopnames na een ongeval met illegaal vuurwerk 4,3 maal zo hoog ligt als na een ongeval met legaal vuurwerk en dat uit rapporten van nota bene GroenLinks blijkt dat 78,9% van de overlast veroorzaakt wordt door illegaal en dus reeds verboden vuurwerk.

*Bronnen voeg ik later toe gezien ik nu post vanaf mijn smartphone.

Zouden wij die informatie niet kunnen doorsturen naar Bussemaker, inclusief een aantal polls. Tevens een uitleg met waarom shows niet werken.

Waarom naar Jet Bussemaker? Zij is minister van Onderwijs en niet verantwoordelijk voor vuurwerk. Ik neem aan dat je de Minister van Binnenlandse Zaken bedoelt?

Back
Bovenaan