Vuurwerkoverlast zorgt al voor tienduizend klachten

Hier ook heel erg rustig. Misschien 1 knal op een dag. Vorig jaar al begin december iedere dag rond 1 uur in de nacht een soort van show, wanneer je moet werken wel hinderlijk ja. Maar anyway, dit jaar echt bijna niks. Ik denk ook dat de aantal gewoon random wordt gegenereerd. Kom op zeg, meer dan 100 meldingen op een afsluitdijk. :P

Hier ook nog bijna niets te horen. Gewoon akelig stil. Nou woon ik ook wat afgelegen. Normaal knalt het hier ook al wel, omdat de jeugd al vakantie heeft.

Laat me raden oo dit tempo met die nep meldingen gaan we over de 150 meldingen heen.
Groenlinks en hun aanhang bha bha hoor zielige stumpers.

Een groot lachertje dit hele meldpunt natuurlijk. Ik vind wel dat die gehele discussie over het vuurwerkverbod vooral te wijten is aan de "vuurwerkfreaks" die zich niet kunnen inhouden en nu al met dat knalvuurwerk lopen te gooien. Blijkbaar zien ze echt niet in dat er nog meer beperkingen gaan komen qua afsteken als ze zo doorgaan.

Wat een grap.... Als je op AD kijkt naar het plaatje van die kaart hebben ze 'toevallig' de afsluitdijk en de Waddeneilanden weggelaten...

De website is echt zo onbetrouwbaar als wat.

Het zou mij niet verbazen als er meldingen van vorig jaar ertussen worden gestopt.

Klinkt misschien raar... maar zou de vuurwerkbranche geen stappen kunnen ondernemen tegen Groenlinks?

Ik snap gewoon niet waarom de media alleen maar updates blijft geven, het is echt te triest voorwoorden.

lol schiermonnikoog is gerest naar 15 meldingen, afsluitdijk naar 80

wellicht moeten we onze vriend eens bestoken met alle data van vuurwerkkalender...

Ik las net op omroep brabant dat Breda op 1 staat en Tilburg op 2 met de meeste klachten, ik woon in Tilburg maar het is veel rustiger als andere jaren met knallen, weet niet waar ze die klachten vandaan halen.

Je leest overal dat de vuurwerkoverlast veel minder is geworden. Dit werkt dan weer heel tegenstrijdig. Ik ga er vanuit dat meer dan de helft/ driekwart van de meldingen vals is. Maar ben ook bang dat deze meldingen niet verwijderd gaan worden want 85.000 meldingen klinkt veel beter dan 15.000 meldingen o.i.d., in hun ogen dan...

Je doet je ogen open en hopaa 15 000
Iemand goed in getallen en formules heb het idee dat ze per dag pf per uur automatish dingen erbij tellen

Mensen kunnen achter elkaar vanaf hetzelfde ip-adres klagen. Waarom zit hier niet een (tijdelijke) blokkade op? Zo krijg je geen echt beeld.

Mensen kunnen achter elkaar vanaf hetzelfde ip-adres klagen. Waarom zit hier niet een (tijdelijke) blokkade op? Zo krijg je geen echt beeld.
daarom is het een wassen neus verhaal, niet serieus te nemen dit meldpunt. Daar prikt iedereen doorheen, hoef je geen einstein voor te zijn.

Dit meldpunt is 1 grote farce!!! Ik neem aan dat de overheid ook zo slim is om dit niet als maatstaf te hanteren! De media daarentegen helaas wel!

Zouden wij die informatie niet kunnen doorsturen naar Bussemaker, inclusief een aantal polls. Tevens een uitleg met waarom shows niet werken.

Back
Bovenaan