Pyroboy26
VWC lid
Met alle respect, maar dat noem ik nou net geen buurlanden meer![]()
Hahaha in normale omstandigheden ik ook niet, maar ze hebben leuk spul... met deze kijk zie ik ze graag als buurland

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met alle respect, maar dat noem ik nou net geen buurlanden meer![]()
wie wil er nu geen 19% van €70.000.000,--.
En als er nou is slimme verkoper is die maar 10% winst maakt op een bestelling.
Ik denk dat dan alle winkels met prijzen omlaag gaan omdat anders iedereen bij die ene slimme verkoper koopt.
Of ben ik nu als 13 jarige een beetje te makkelijk aan het denken?
Pm me alsjeblieft!
Nee, volwassenen denken gewoon veel te ingewikkeld.
Maar waarom is het oplichting dan ? Je kiest er ter slotte zelf voor om akkoord te gaan met de prijs of niet.
Hier zitten ook dealers in de buurt waar ik spullen niet zou kopen, nou dat kost hun een klant ! ik zal er niet minder om knalle, en koop het dus ergens anders waar de prijs me wel bevalt.
Het biertje in de kroeg kost toch ook 2,30 tegenwoordig ? Wat denk je wat ze daar op verdienen..
Precies!! En ja, die mooie aanbiedingen van alle winkels die ontvang ik met open armen, alleen hier in Limburg vertikken die winkels het om met prijzen te stunten en ook eens die kortingen die men wel over de rest van het land geeft, te geven!!
ik bemerk dat ik even afdwaal.. Anyway, hier in Limburg is het dus zo erg dat ze gewoon de adviesprijzen hanteren met die belachelijke 10% voorverkoopactie.
Ik kan niet anders dan aangeven dat ik het totaal met je eens bent wat het bovenstaande betreft over dealers van het Nederlandse vuurwerk.
Ik kom sowieso niet bij vuurwerkwinkels om dingen gratis te ontvangen door de voorverkoop of gewoon verkoop, maar een gratis aansteeklont of 2 op zijn minst (vanwege de veiligheid !) kan er niet eens vanaf bij sommige gierigaarden.
En hoe sommige personen daar achter de balie met het vuurwerk omgaan, (laten vallen e.d.) is ook om eff raar van te gaan staan kijken.