Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier weer wat reposts van oude filmpjes, met een kleine toelichting er bij.
We beginnen met de vuurwerk compilatie van 2016-2017. Dit was het eerste jaar dat ik serieus veel gefilmd heb. Er zat ook veel meuk tussen qua filmpjes. Daarom had ik in 2020 een kleine compilatie gemaakt met de wat betere beelden.
Het tweede filmpje is een product dat al wat ouder is, wat mij positief verraste toendertijd, en wat nog steeds legaal is in categorie 2. De Crackling Bullits van Vulcan-Schuurmans, uit de welbekende Traditional Fireworks lijn. Dit zijn crackling mines, die nog verrassend goed gaan.
Gisteren was de 1e termijn van het debat over het wetsvoorstel. Deze heb ik op mijn kanaal gestreamd, tussendoor heb ik het voorzien van commentaar. De stream is terug te kijken.
Sorry voor de verwarring Niels, maar dit topic heb ik aangemaakt voor het plaatsen van video’s van mijn kanaal Vuurwerk Nederland. Je kan een eigen topic openen, dat is misschien handig.