Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eerste productvideo van 2022. De Black Strike van Tristar, komende week komen er ook nog een paar productvideo's online en daarna ga ik voor 1 productvideo per week.
Hier een intro compilatie, met beelden van het vuurwerkseizoen 2021-2022 buiten de jaarwisseling om.
Hier even een repost van wat oude video's, waarbij ik wat zal vertellen over het moment waarop deze video's werden opgenomen. We beginnen met het 10:00 project uit 2019. Deze ratelbanden kreeg ik gratis bij 30 euro besteding bij Vuurwerkplanet. Heel veel mensen kregen de meest recente batch, die heel langzaam afging, en amper knalletjes gaf. Maar ik kreeg op de een of andere manier 4 ratelbanden uit 2018. Deze knalden prima, en het tempo was ook niet verkeerd. Toen ik dit project werd opgebouwd (dit gebeurde gewoon midden op straat) stopte er ook een paar mensen om te kijken, deze vonden het wel geslaagd.
De volgende video is van een cake van Rubro, de Stormbird. Ik vond dit zelf een heel goede cake, heel harde burst en grote boeketten. Enigszins teleurgesteld was ik dat deze niet breed werd geïmporteerd. Totdat er in 2020 bij de nieuwe producten opeens een cake zat die mij wel heel erg deed denken aan de Stormbird. Die cake is de Leider Spielerei, landelijk te krijgen bij Rubro. Afgelopen jaar had ik deze in de straat gezien, die deed niet onder voor de Stormbird. Video daarvan komt later in het jaar nog online.
Hier een heel oude cake, van Dream Fireworks. De Pasion Paraiso. Niet een heel bijzonder potje, maar wel grappig om eens een wat oudere cake te schieten.