jorisman
VWC lid
Ik denk zelf dat de pas geen toegevoegde waarde is voor de standaard consument. In mijn ogen zijn de meeste consumenten totaal niet met vuurwerk bezig, maar als het dan December is willen ze toch wel een paar potjes (of eigenlijk vuurpijlen, veel mensen denken nog steeds dat dat het mooiste is) kopen. De consument doet dan ook zijn vuurwerk kopen bij de dichtstbijzijnde winkel en kijkt hooguit wat filmpjes.
Voor mij en ik denk met mij vele andere freaks zou zo'n pas wel wat zijn. Ik denk ook dat iedere freak die bij Vulcan vuurwerk wil kopen zo'n pas aan zou schaffen. Wij willen altijd het beste vuurwerk voor een lage prijs en zijn daarom altijd erg geïnteresseerd in nieuwtjes om te weten waar we dit kunnen kopen. De prijs van 2 euro vind ik dan zelf nog vrij laag.
Voor mij en ik denk met mij vele andere freaks zou zo'n pas wel wat zijn. Ik denk ook dat iedere freak die bij Vulcan vuurwerk wil kopen zo'n pas aan zou schaffen. Wij willen altijd het beste vuurwerk voor een lage prijs en zijn daarom altijd erg geïnteresseerd in nieuwtjes om te weten waar we dit kunnen kopen. De prijs van 2 euro vind ik dan zelf nog vrij laag.