Pietje PYRO
VWC lid
@vanderelst Kan jij hier meer over vertellen? Ik zie hem wel te koop namelijkDe vraag is, heeft GBV ze opnieuw ingekocht en al laten verschepen naar Nederland

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@vanderelst Kan jij hier meer over vertellen? Ik zie hem wel te koop namelijkDe vraag is, heeft GBV ze opnieuw ingekocht en al laten verschepen naar Nederland

Heb hem besteld, in de haven van Almere. Maar zie hem nu nergens meer staan.Iemand deze al ergens in een webshop zien staan?
Sterkte hiermee kerel, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan vuurwerk!Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte man.Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte inderdaad!Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte de komende tijdVoorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte!Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte gozer.Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Sterkte manVoorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.
Heel veel sterkte gozer!Voorheen....
Sterkte man de komende tijd!!Voorheen dacht ik dat het wel meeviel, maar vorig jaar en zeker dit jaar zal ik weinig nieuwe dingen aanschaffen en dan merk ik dat voorpret inderdaad zeker de helft van de hobby is. De lijsten maken, pareltjes zoeken tussen de nieuwe producten, demo's afgaan of online bekijken. Volgorde van alles bepalen. Het is allemaal een belangrijk onderdeel van de hobby, en dit jaar probeer ik dan toch echt de voorraad op te schieten en zo min mogelijk bij te halen. Tuurlijk zal er her en der nog een paar dingen in de winkelmand verdwijnen, maar ik hou me ontzettend in. Dit jaar ook mijn eerste oudjaar zonden mijn moeder waarschijnlijk, die ligt op dit moment erg slecht en zal haar verjaardag in november niet halen. Dus eigenlijk ook niet zoveel tijd/energie om heel veel in de voorbereiding te steken. Afgelopen 5 jaar was zij en ons pap er stipt bij, nooit heel de avond want dat was te lang voor ze maar altijd stonden ze te genieten.