Videotopic 'Stoken in het hoge noorden!!'

Haha prachtig! IEDREEN maar lachen toen ik met die kroonjuweel kwam aanzetten haha!
Lekkere filmpjes! Geniet er elke keer weer van!

Wat een ontzettend gave filmpjes! Welke GoPro en settings gebruiken jullie als ik vragen mag?

Thanks! Ik schoot ze op 60fps 1080p zonder protune. Ik weet zo niet meer of ie op wide of medium view stond, ik denk de wide.

Hier nog een paar
fakkelshow 3

pijlen fakkel 2

pijlenfakkel 3

Laatst bewerkt:
Thanks! Ik schoot ze op 60fps 1080p zonder protune. Ik weet zo niet meer of ie op wide of medium view stond, ik denk de wide.

Bedankt voor je reactie :thumbsup:

Heb zelf van de zomer ook met die instellingen een show gefilmd, maar het overbelicht soms wat. Binnenkort bij een demo eens kijken of daar met de protune instellingen wat aan te doen is...

Ik kan in ieder geval aanraden om zonder de waterproof case te filmen ivm het geluid.
'the frame' imitatie halen van ebay! Kost maar een paar dollar, ideaal!
Bovenstaande filmpjes zijn wel met case opgenomen, dit jaar zonder, mits t droog is natuurlijk

6x China by Night + Big 19

In HD kijken geeft het beste beeld en geluid!

Een project van Nikos en Raszi, ze begonnen met een Big 19, gevolgd door 6x China by Night. In het filmpje is duidelijk te zien dat de boeketten van de Big 19 lager klappen en daardoor dus een stuk groter overkomen! :wink:

2x Professional Tube - Cafferata

We hadden na 00.00 nog twee van deze doorlontdozen staan, waarom dan niet tegelijk? :D Helaas weigerde bij één box de reservelont en bleef dus half staan.

16x Big 19 - Wolff vuurwerk

In HD kijken geeft beter beeld en geluid! :wink:

16x Big 19 + een verdwaalde China by Night :p Man wat een heerlijk project van Nikos en Raszi!!! :D

Back
Bovenaan