Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Al een paar jaren schiet ik rond 00:30 een showtje. Dit weten ze in het dorp ook en elk jaar is er wat aanloop vanuit het dorp Omdat de concrete plannen voor de stookmeeting vrij laat gemaakt werden had ik de spullen voor mijn showtje al besteld. En heb deze ook gewoon opgebouwd de laatste dagen van het jaar Dit was het resultaat, liep niet helemaal als gepland maar toch niet ontevreden!
En het filmpje van het meterpakket stoken snap ik wel, zo doe ik dat al jaren voor de kinderen in de straat. Maakt geen herrie en de kinderen worden niet bang.
Mount Tain - Blinking Energy - Rave On - Rock the show? / Dominator Mayday - Crossing Crossette 2014 editie? - Shaft - Skylander - Great Barbarian - X-plosion? - onbekende waaier - Cruelty - Fast Silver Whistling ? - Salute cake? - Secret Ssalute finale zal er ook wel inz zitten ergens? - en veel voor mij onbekende meuk
Royal touch + Bengaals vuur schuurmans
Mount tai -
Blinking Energy
Rave On
Dominator
Mayday
Shaft
Crossing Crossette 2014
Great Babarian
Skylander
Bursting Gold
Raccoon - Diamond collection