FireDragon
VWC lid
Onder het motto van: what happend in China, stays in China?![]()
Nu, denk ik helaas toch echt van wel...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onder het motto van: what happend in China, stays in China?![]()
Nu, denk ik helaas toch echt van wel...![]()
Om alle roddels uit de wereld te helpen de problemen van Fred zijn van een totaal andere aard en hebben niets met china vandoen.
Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat het resterende deel van zijn verslag er nu misschien niet meer zal komen nu hij niet meer actief is hier. Dat vind ik juist heel erg jammmer! Mijn reactie was absoluut niet bedoeld om te gaan roddelen zoals jij het noemt. Excuses als het niet goed overkwam, maar ik bedoel er verder absoluut niets mee.
Maar on-topic:
Vuurwerkhart, misschien wil jij dan het resterende deel met ons delen?
We kunnen van dit topic natuurlijk nooit genoeg krijgen, als is het puur om het feit dat het voor velen van ons een wens blijft dit ook ooit eens mee te kunnen maken!
Het verslag van onze laatste dagen in China ga ik zeker nog schrijven.
Moet wel anders is het verhaal niet compleet.
Verder wil ik jullie nog laten weten dat we twee weken geleden een reunie hebben gehad in Veenendaal bij onze vrienden van Harten4.
Een bbq aangeboden door de winkeliers onder de China gangers
Gevolg was een hele gezellige avond waarbij bijna iedereen weer aanwezig was.
De bbq was keurig verzorgd door de familie van Harten en het eten was voortreffelijk.
Volgens mij heeft Jeanne-Marie foto,s gemaakt die ze misschien nog gaat plaatsen.