Verslag reis China 2010

Hier nog een aantal foto,s van de (opbouw van) vuurwerkshow die wij op Chinees Nieuwjaar gegeven hebben.
Foto,s zijn van Erik,Gerwin en Marja

Prachtige foto's weer Fred!
Groot gelijk dat je Fallas hebt geskipped. China lijkt me echt een overweldigende ervaring!

Wederom bedankt voor dit lekker te lezen verslag en de mooie foto's.
Je kunt er gewoon niet omheen, elke zichzelf respecterende vuurwerkfreak zal dit toch denk ik eens in zijn leven moeten meemaken. Een soort van bedevaart bijna naar de bakermat van het vuurwerk, zo zie ik dat tenminste. Mij benieuwen wie, net als Fred nu doet, de volgende mooie verslagen zullen gaan brengen de komende jaren.

Fred, bedankt voor je geweldige verslagen.
Heb er van genoten om jullie ervaringen te lezen.
De foto's zeggen eigenlijk genoeg, geweldig om te zien.

Wat een berg vuurwerk zeg, echt super om te zien. Ook al de verhalen erbij, echt een hele beleving en ik heb er ook van genoten.

Prachtige verslagen Fred, ik zie dit topic nu pas, ik ben een tijdje weg geweest. Maar wat een heerlijke verhalen om te lezen, dat moet echt een prachtige tijd zijn geweest daar. De droom van elke freak kunnen we denk ik wel zeggen :)

Ronald,Anco,Marco en anderen: dank voor jullie leuke reacties op de verslagen
De rest van de verslagen volgen snel,de laatste dagen van de reis waarbij we aan het afbouwen zijn en richting huis gaan.
De reis naar China: een trip om nooit meer te vergeten.

Ik heb geweldig genoten van de verslagen en de foto,s.
Wanneer mogen we de rest van de verslagen verwachten?
Komen die nog?
:bye:

Ik kreeg zo net een uitnodiging voor een BBQ in de maand september a.s.
Plaats van handelen: Harten 4 in Veenendaal
Deze bbq wordt aangeboden door de dealers van Marijn Vuurwerk aan alle "China gangers"
Doel is om op een informele wijze terug te blikken op deze bijzondere reis en ervaringen en foto,s uit te wisselen.
Persoonlijk mijn dank aan de dealers en aan Harten4 voor het beschikbaar stellen van de locatie en de gelegenheid om deze reunie mogelijk te maken.

Wat doe jij in het dagelijks leven eigelijk Fred?

Je zou bijna denken dat dit zijn reguliere baan is hè, met al die tijd die hij erin stopt.
Nee, hij heeft nog een échte baan iets met belastingen als ik me niet vergis.
Hij stopt toch nog héééél veel tijd in vuurwerkcrew, moet ik toch weer een bedankje voor geven.
Ik zou het niet kunnen, maarja als het je hobby is hè :wink:

Wat doe jij in het dagelijks leven eigelijk Fred?

Mijn profiel geeft al een aardige beschrijving van wat ik in het dagelijkse leven doe:

Belangrijkste wat ik in het dagelijkse leven doe is dat ik met volle teugen van dit leven geniet.
Om die geneugten te kunnen bekostigen maar uiteraard ook om het gezin financieel draaiende te houden heb ik gekozen om mijn salaris te verdienen als administrateur van een woningbouwvereniging. Daarnaast heb ik nog een partime baan als belastingconsulent.

En inderdaad: ik steek heel veel tijd in deze hobby, maar ik doe het met heel erg veel plezier.

Ik kreeg zo net een uitnodiging voor een BBQ in de maand september a.s.
Plaats van handelen: Harten 4 in Veenendaal
Deze bbq wordt aangeboden door de dealers van Marijn Vuurwerk aan alle "China gangers"
Doel is om op een informele wijze terug te blikken op deze bijzondere reis en ervaringen en foto,s uit te wisselen.
Persoonlijk mijn dank aan de dealers en aan Harten4 voor het beschikbaar stellen van de locatie en de gelegenheid om deze reunie mogelijk te maken.

Beste Fred je vind het wel leuk om iedereen weer te zien:bye: en een lekkere BBQ te gaan nuttigen:):) maar waar blijven die laatste dagen van je verslag:p?
Zoals je weet is mij geheugen niet meer zobest:bonk: en dat moet nodig weer eens opgefrist worden over die laatste dagen:).

Je hebt gelijk Wout, het verslag is niet compleet.
Even inspiratie op doen en dan ga ik er tegen aan.
Mooie klus voor het weekeinde
En hierbij bedankt voor de uitnodiging! Ik heb er zin aan.
Groet Fred

Back
Bovenaan