Verbod voor consumenten op vuurwerk AD.nl

Rtl nieuws is vies gister erop aangesproken dat de ontploffing in delft hoogst waarschijnlijk een aanslag is en geen vuurwerk ala c6 of iets.
Sterker nog de politie geeft niks vrij.
Wat ik me afvraag hoe weet sbs6 en rtl da. Dat het om een vuurwerkslachtoffer gaat.
Het is jammer dat ze nooit reageren als je ze aanspreekt op valse info.

Mooi gezegd, klopt! :)

Ik was vroeger altijd in de veronderstelling dat de mensen die het nieuws brengen alleen keiharde feiten horen te gebruiken, het is de laatste tijd alleen een trend geworden in Nederland om bij nieuws teveel emotie te betrekken, of nog erger; manipulatie, om mensen in een richting te duwen die wenselijk is voor de gene die het nieuws brengt...

Ik weet niet of het iets van deze tijd is hoor. Volgens mij is de media altijd al een marionet geweest van de politiek.
Daar kwam ik al vroeg achter toen ik als 18-jarige naar het voormalig Joegoslavië werd gestuurd. De waarheid daar en wat er in de media verscheen waren twee totaal verschillende...

Anyways, ik ben blij dat we vandaag een kleine druppel op de plaat hebben kunnen zijn en in ieder geval iemand bij het AD aan het werk hebben gezet, want die moet zijn voorbereide stukje voor morgen over consumentenvuurwerk weer herschrijven! :D

Super bedankt iedereen voor het stemmen! We hebben gewonnen en hebben hiermee de zogenoemde 'misgunners' de mond gesnoerd. Hopelijk kunnen wij nog jaren onze traditie voortzetten, al ben ik bang dat er telkens wel weer wat verzonnen wordt om roet in het eten te gooien. Al met al blijft dit een positief resultaat

vuurwerkverbod AD3.PNG

Back
Bovenaan