Verbod voor consumenten op vuurwerk AD.nl

Ik kom er met geen mogelijkheid meer in.

Ik heb het AD zojuist een mail gestuurd en die was niet mals. Ik hoop op een goed onderbouwde reactie terug van ze. Daar hou ik jullie van op de hoogte!

Hehe...

Als is mijn rechterhand wel blij dat hij nu weer wat rust krijgt. Spontane RSI gekregen van dat stemmen! :)

*Zucht*

Ook ik heb zojuist een heel oprecht en netjes mailtje naar de redactie gestuurd waarin ik ze netjes vertel dat het schieten van shows in alle gemeentes onmogelijk is, met bronnen er netjes bij enzo.

Zou me niets verbazen als ze het vervelend vonden dat er zoveel mensen juist tegen een verbod stemden en dat ze daarom snel de poll weg hebben gehaald en dat ze dan over een paar dagen met onjuiste, gelogen cijfers naar buiten komen die onze hobby weer in een negatief daglicht stellen :rolleyes:

Weetje mannen, het is best beangstigend dat er in de media zoveel gelogen word en er onjuistheden ronddwalen. Bij vuurwerk valt het ons op omdat wij er veel van weten, maar hoe zit het met alle andere berichten, die niets met vuurwerk te maken hebben, daar zal dus ook wel een hoop onzin tussen zitten...

*Zucht*

Ook ik heb zojuist een heel oprecht en netjes mailtje naar de redactie gestuurd waarin ik ze netjes vertel dat het schieten van shows in alle gemeentes onmogelijk is, met bronnen er netjes bij enzo.

Zou me niets verbazen als ze het vervelend vonden dat er zoveel mensen juist tegen een verbod stemden en dat ze daarom snel de poll weg hebben gehaald en dat ze dan over een paar dagen met onjuiste, gelogen cijfers naar buiten komen die onze hobby weer in een negatief daglicht stellen :rolleyes:

Weetje mannen, het is best beangstigend dat er in de media zoveel gelogen word en er onjuistheden ronddwalen. Bij vuurwerk valt het ons op omdat wij er veel van weten, maar hoe zit het met alle andere berichten, die niets met vuurwerk te maken hebben, daar zal dus ook wel een hoop onzin tussen zitten...

Alles is gelogen! Alles alles alles !!! Verzin het, en het is niet waar! écht waar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(orde)
Hier bekend mee? Dit gaat ver. Soms ook te ver, maar dat zijn vaak weer tegenstanders die mensen aan de twijfel willen brengen. Een kennis van mij is hier in doorgeslagen. Je moet er wel tegen kunnen op een bepaalde manier..

Je hebt gelijk -Ghost-,

Je kunt niet van de media op aan. Daarom kun je een mening enkel opbouwen op basis van je eigen ervaring en op gegrond onderzoek. De waarheid sneuvelt als eerste als mensen andere belangen (-> meestal eigenbelang) dienen... :cry:

de waarheid sneuvelt als eerste als mensen andere belangen (-> meestal eigenbelang) dienen... :cry:

Mooi gezegd, klopt! :)

Ik was vroeger altijd in de veronderstelling dat de mensen die het nieuws brengen alleen keiharde feiten horen te gebruiken, het is de laatste tijd alleen een trend geworden in Nederland om bij nieuws teveel emotie te betrekken, of nog erger; manipulatie, om mensen in een richting te duwen die wenselijk is voor de gene die het nieuws brengt...

Ze willen de burgers rustig houden door verwarring te zaaien. Dat doen ze toch in alles ?!

Alles wat vanuit de overheid werkt, is super ingewikkeld en niet te begrijpen. Vaak al niet voor de mensen die er (mee) werken. Laat staan voor een leek.
Daar spelen ze op in. Omdat je op een gegeven moment 'vast'loopt.

Er word niet naar de mensen geluisterd.. Nooit. Ja.. een bijeenkomst waar plek is voor 100 man terwijl 2000 man er bij willen zijn. Terwijl nu met de buitenlanders werkt eigenlijk beide kanten uit.

het volk heeft niks te zeggen, en er zijn geen plekken voor de eigen mensen om hun verhaal te doen of om ook maar alleen aanwezig te kunnen zijn.
Daarintegen is er helemaal geen plek voor (zo veel!) buitenlanders en dan word alles uit de kast gehaald om ze hier toch te kunnen huisvesten met alles erop en er aan. En NEE dit is niet racistish. Dat maakt de media je wijs. Het zijn de feiten zoals ze op tafel liggen.

En zo gaat het dus met alles. Alles maar dan ook alles wat Geert Wilders zegt is het weer: ''Och hij weer met zijn uitspraken'' - 'je moet hem ook niet serieus nemen' - 'hij kan toch nooit aan de macht komen dus stem maar op een andere partij' blablabla.. het gaat overal op door.

Net als de vuurwerk polls. Maar ik geef me hier nooit aan toe. Sorry voor mijn uitgesproken meningen altijd maar ik ben er al lang klaar mee! Hier hebben mijn voorvaderen niet voor gestreden. uit respect voor hun.

Back
Bovenaan