Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wens jullie veel succes.
890 stemmen in twee uur op de onderste twee opties op een poll op een website met landelijk bereik vind ik eerlijk gezegd nogal aan de lage kant.
Heel vervelend voor ons. En dan kunnen wij allerlei verbanden proberen te zoeken, maar die zijn er simpelweg niet. Daar bewijs voor proberen te vinden lukt ons dan ook niet en komt nogal triest over.
Probeer de discussie op inhoud te voeren. Toon aan dat gemeentelijke shows niet werken door een gebrek aan gecertificeerde mensen, dat het aantal ziekenhuisopnames na een ongeval met illegaal vuurwerk 4,3 maal zo hoog ligt als na een ongeval met legaal vuurwerk en dat uit rapporten van nota bene GroenLinks blijkt dat 78,9% van de overlast veroorzaakt wordt door illegaal en dus reeds verboden vuurwerk.
*Bronnen voeg ik later toe gezien ik nu post vanaf mijn smartphone.
Er is zelfs een reële kans dat een vuurwerkverbod tot
burgerlijke ongehoorzaamheid en een toename in de handel van illegaal vuurwerk zal
leiden. De traditie van vreugdevuren en de pogingen om die te doorbreken in onder
andere Den Haag illustreren de weerzin van burgers in sommige gemeenten om tijdens
de jaarwisseling overheidsoptreden te accepteren.
Bij deze: