Vast Fortune

RF JEROEN

VWC lid
vastfortunegroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1464
Artikelnaam: Vast Fortune
Bruto Gewicht: 800 gram
Netto Kruitgewicht: 112,80 gram
Aantal Schoten: 8
Effectomschrijving: Blue mines to Brocade
Richtprijs: €9,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke cakes, brocades zelf lijken niet super groot maar in salvo ziet dat er goed uit. Dit is dacht ik de eerste consumenten cake die alles in 1 keer eruit schiet, waar blijft de knalcake die dat doet? :D

Waanzinnig mooi product. Kan niet anders zeggen.
Deze staat bij mij nummer 1 op de lijst, absoluut!!!
Dit is wat ze noemen nu eens wat anders, spectaculair.
Gewoon alles 1 keer eruit stoten.
En live moet dit natuurlijk nog geweldiger overkomen dan op film.
Ben naar deze cake het meest benieuwd vanavond

HIEPHOI, eindelijk de doorbraak van weer iets nieuws op legaal vuurwerkgebied.
Hoop dat Royal genoeg kartons besteld heeft van deze escalatiepotjes, want als de prijs zo rond de 12.50 euro ligt wordt dit een absolute hardloper.

Heb op zulke cake's gewacht die in 1 salvo gingen en daar is die dan.
Ben benieuwd om deze op de demo te zien.

Die hele serie van drie pulse-potjes zijn geweldig, jammer dat er niet eentje bij zit waarbij het salvo eindigt in ti-knallen, kon je er zelf een leuk projectje mee maken. Maar nu ook natuurlijk. Ik hoop per stuk een prijs van €10.

De mooiste van de 3 "single shots" in mijn ogen. Combinatie van blauw en goud is altijd een succes en je hebt toch flink wat goud als deze leegknalt hoor. Deze komt er zeker in de straat te staan dit jaar, vond deze echt top.

Vraag me toch af of het niet "Fast" moet zijn met een F.

Had ook gekund maar 'vast' betekent 'enorm', dus een 'enorm fortuin'. Vast fortune is een bekende zinssnede in 't Engels, en Chinees aandoend vanweg de fortune cookies die je een vast fortune beloven :wink:

(of bedoelde je je opmerking als kwinkslag?)

Had ook gekund maar 'vast' betekent 'enorm', dus een 'enorm fortuin'. Vast fortune is een bekende zinssnede in 't Engels, en Chinees aandoend vanweg de fortune cookies die je een vast fortune beloven :wink:

(of bedoelde je je opmerking als kwinkslag?)

Bedankt voor je uitleg, was mij onbekend, direct duidelijk zo. :)
Gelet op het effect dacht ik dat het Fast moest zijn. :p

Vond dit een van de toppers van deze avond.
Braakt een salvo uit van blauw met goud.
Het moet mogelijk zijn om te gaan steppen met deze apparaten!
16 in een karton, dus meneer de dokter, doet u me maar een kartonnetje om van de kruitstress af te komen!

Prachtige cake is dit, heel apart effect doordat ie alle schoten er in een keer uit gooit. Deze viel mij zeker op gisteravond, en staat dan ook al op mijn lijstje :)

Deze staat ook op mijn wens lijstje. In een keer een volle hemel.

Trouwens op de uitgereikte beoordelings formulieren tijdens de demo staat bij deze cake en bijbehorend artikelnummer als naam Fast Fortune...met een F...

Back
Bovenaan