Vast Fortune

bij alle drie de cakes, schoten de kogels aan de zijkant eruit! Ligt dit aan mij of hebben er meerdere last van gehad?

Goedemorgen,

Dat beeld hebben wij ook, maar als je de cake na afsteken bekijkt zijn de tubes heel en heeft het alleen omhoog geschoten. Dat het beeld lijkt dat het naar links of recht schiet gaan we bespreken met onze leveranciers.

Desondanks alles is de uitwerking ervan naar ons beeld gelukt.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by royalfireworks

Goedemorgen,

Heb de cake uiteraard meteen bekeken en wat bleek, er miste 1 tube....., vraag me niet hoe dit kan want heb het zelf nog niet gezien gehad

Bij mij zijn er van elk 16 afgeschoten met alleen die afwijking in de Vast Fortune.
Ik dacht eerst ook dat er iets was misgegaan maar bij het bekijken van de cake kon ik geen beschadegingen vinden.

Verder gewoon een goed inovatief product

Mijn Vast Fortune ging ook niet helemaal zoals ie moest zijn... 3 schoten knalden in de lucht en de andere 5 op de daken bij mensen en in bomen... ik heb het op film, dus zal het vandaag of morgen eens uploaden.

Mijn Vast Fortune ging ook niet helemaal zoals ie moest zijn... 3 schoten knalden in de lucht en de andere 5 op de daken bij mensen en in bomen... ik heb het op film, dus zal het vandaag of morgen eens uploaden.

Bij mij ging het ook niet zoals het moest gaan. We stonden te kijken nadat ik m had aangestoken, en ineens hoor ik een knal en zie ik blauwe mijnen op me af komen. Ik dook gelijk ineen en 1 shot knalde vlak onder me. Gelukkig had ik m'n vuurwerkbril op, maar m'n oren kregen wel een opdonder. Bij m'n schoonzusje brandplekken op haar benen. Ik ben daarna naar de cake gelopen, en deze stond nog rechtop (had m ook vastgezet, dus leek me raar dat ie om zou zijn gevallen). Bij nadere inspectie ook geen schade aan de pot. Dan lijkt het erop alsof de stijglading niet goed was, en de effecten daardoor maar een meter of 2 hoog kwamen, om vervolgens totaal een willekeurige richting op te gaan.

Als ik de andere reacties hier zo lees, maak ik me toch een beetje zorgen over de veiligheid van dit product...

Bij mij ging hij wel goed. Het afschieten en de blauwe mine waren vet, maar de boeketten in de lucht matig. Ze waren niet erg groot en hadden ook een niet erg harde burst.

Dit jaar zaten er 3 vast fortunes in mijn collectie. Alle drie deden ze wat ze moesten doen. Geen rare dingen gezien. Persoonlijk voor mij een geweldig innovatief product, met goede burst en mooie uitgewerkte effecten. Effecten mogen van mij wel iets langer blijven hangen.

Ik denk dat de laatste Fast Fortune een beetje is gemodificieerd. Ik had zelf ook 3 stuks en ze waren niet heel stabiel. Gelukkig in één keer leeg dus niet de kans om om te vallen. Maar de schoten gingen niet allemaal mooi recht de lucht in, eerder gevaarlijk om te noemen. Ik heb er nog twee op film staan volgens mij even zoeken!

Hier:
http://www.youtube.com/watch?v=fxEgTmnP2Fo&hd=1&t=8m42s

Er werden trouwens wel mensen geraakt. Helaas niet me ex- schoonzusje, haha..

Ik had er 1 om te proberen, en die is gewoon goed gegaan gelukkig. Zal het dit jaar voorzichtigjes aan wat meer nemen, hopen dat de defecten in de cake bij de nieuwe batch verholpen zijn. :)

Deze ga ik ook eentje nemen denk ik!
Erg leuk, en ik moet zeggen, ik vind ze beter dan de woede van Marijn... Die is wel groter, alleen zo duur!
Dan vind ik deze dus beter!

Ik had deze los afgestoken en was echt verbaasd over de prachtige blauwe mines en de 8 brocades in de lucht! Had na alle reacties over deze cake minder verwacht, maar de lucht was toch even mooi vol! Enige jammere is dat het effect niet zo heel lang blijft hangen! Alsnog een toppertje voor die prijs!

Vond hem leuk maar matig.. Mines waren niet echt super en de boeketten waren maar matigjes eigenlijk. Meer mensen die dit ervoeren? Vond hem vorig jaar mooier (op de films afgaand!)

Back
Bovenaan