[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Hij was weer super, schoot hem per 4. Het waren idd geen flash salutes. Of de knal zachter ging kan ik niet beoordelen, knalde gewoon hard genoeg in mijn beleving.

Dit jaar voor het eerst in de collectie gehad, 3 stuks. Heerlijke cakes, alleen gingen ze bij mij alle 3 met verschillende tempo's de lucht 1. 1 was na 15 seconden helemaal leeg was wel indrukwekkend.

Eerlijk is eerlijk: de 2015 batch ging echt wel 'n tikkeltje harder.
Maar nog steeds blijft het een ijzersterke cake. Heb er een karton van weg gejaagd de 31e.

Hier 2 achter elkaar met daarna 3x Happy Thunder Q.
Helaas had ik m'n lont verkeerd gelabeld waardoor ik het verkeerde lont heb gebruikt (qua timing). Maar dat mag de pret niet drukken:

Deze gekregen in ruil voor een cake uit een karton van de Big Valk 19, die ze waarschijnlijk voor de losse verkoop hadden gebruikt. Wat een heerlijke knalbak zeg! Toppertje om de buren om 18.00 uur te laten weten dat we zijn begonnen.

films teruggekeken, de versie van dit jaar waren de knallen zeker zachter. deze hadden een wolkje die van vorig jaar gewoon een ti knal

Er werd mij bij de winkel verteld dat deze exact het zelfde waren als de 2015 versie. Maar dit viel mij dus erg tegen. Valk krijgt hier over nog een email, ik vindt dit er slordig!

Ben ook wel benieuwd wat rene gaat zeggen. Per mail laten bevestigen dat het precies dezelfde zouden zijn.. tijdens ophalen nogmaals gevraagd, toch erg jammer. We praten toch over €179,-

Mochten mensen gaan mail en geen reactie ontvangen. Valk houd vaak de 1e week/ 1e 2 weken van Januari hun vakantie... dan weten jullie dat.:idea:

Nou, niks overtrokken, want het klopt gewoon.
Bovendien, als beloofd wordt 100% dezelfde versie uit te leveren en dat gebeurt dan niet, heb je toch recht van klagen ofniet? Gaat om niet misselijke bedragen als het om kartonnen gaat he.

Heb er meerdere gezien en zelf gestookt, en ja de 2016 was duidelijk anders, zachter en minder constant qua kwaliteit... Eentje kapte na 8 schoten al, en bijna allemaal schoten onregelmatig, soms zelfs 3 salvo's tegelijk... in het midde stuk.
Dat ie nu echt "ti" is i.p.v. flash salute vind ik persoonlijk wel tof.
Qua hardheid zit het nog steeds wel goed hoor, maar eerlijk gezegd toch minder dan het was.
Dat klopt ze gingen met een gemengd en wisselend tempo de cake uit, maar ik doelde qua knal was er goed als geen verschil en deden ze het prefect.
De opbouw was anders en de finale verliep verschillend per cake.

Daar maak ik me niet zo druk om.

Ik heb juist weer weinig gemerkt van inconsistentie in mijn karton.
En merkte juist wel dat de knal wat minder was dan in 2015.

De Ti-wolkjes vind ik juist wel passend bij deze cake, daar zul je mij niet over horen.
Maar qua knal had ik ook iets meer verwacht. Desalniettemin nog steeds een zeer goede cake en werd met gejuich ontvangen door de toeschouwers.

Dan zou ik inderdaad bij de winkelier ze netjes terug gaan brengen. Ik schrik nu ook behoorlijk van de prijs, 180 piek voor 8 cakes is niet niks.

Is het eigenlijk wel de moeite waard om een karton te kopen? ik zit net een beetje te rekenen en alvast een lijst voor volgend jaar te maken, waarop waarschijnlijk ook een karton van deze cakes komt. in de gewone verkoop worden ze voor 24,95 ( zeg 25) aangeboden. heb je er 8 zit je dus op 200, daarbij krijg je volgens mij 3 of 4 losse big 19 cakes? dat is toch veel voordeliger dan een karton te bestellen via vuurwerk per doos?

Is het eigenlijk wel de moeite waard om een karton te kopen? ik zit net een beetje te rekenen en alvast een lijst voor volgend jaar te maken, waarop waarschijnlijk ook een karton van deze cakes komt. in de gewone verkoop worden ze voor 24,95 ( zeg 25) aangeboden. heb je er 8 zit je dus op 200, daarbij krijg je volgens mij 3 of 4 losse big 19 cakes? dat is toch veel voordeliger dan een karton te bestellen via vuurwerk per doos?

Met 21% openingkorting ook leuk. :)

Back
Bovenaan