jejestilo074
VWC lid
Hij was weer super, schoot hem per 4. Het waren idd geen flash salutes. Of de knal zachter ging kan ik niet beoordelen, knalde gewoon hard genoeg in mijn beleving.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En van dat nieuwe karton heb je er uiteraard maar 1 geschoten. Als je ze wel allemaal hebt afgestoken vind ik niet dat je bij Valk moet gaan klagen.
Dat is hetzelfde als je hele bord leegeten in een restaurant en vervolgens zeggen dat het niet te vreten was.
films teruggekeken, de versie van dit jaar waren de knallen zeker zachter. deze hadden een wolkje die van vorig jaar gewoon een ti knal
ik heb er 2 van de 8 geschoten.
Dat klopt ze gingen met een gemengd en wisselend tempo de cake uit, maar ik doelde qua knal was er goed als geen verschil en deden ze het prefect.Nou, niks overtrokken, want het klopt gewoon.
Bovendien, als beloofd wordt 100% dezelfde versie uit te leveren en dat gebeurt dan niet, heb je toch recht van klagen ofniet? Gaat om niet misselijke bedragen als het om kartonnen gaat he.
Heb er meerdere gezien en zelf gestookt, en ja de 2016 was duidelijk anders, zachter en minder constant qua kwaliteit... Eentje kapte na 8 schoten al, en bijna allemaal schoten onregelmatig, soms zelfs 3 salvo's tegelijk... in het midde stuk.
Dat ie nu echt "ti" is i.p.v. flash salute vind ik persoonlijk wel tof.
Qua hardheid zit het nog steeds wel goed hoor, maar eerlijk gezegd toch minder dan het was.
Dan zou ik inderdaad bij de winkelier ze netjes terug gaan brengen. Ik schrik nu ook behoorlijk van de prijs, 180 piek voor 8 cakes is niet niks.
Is het eigenlijk wel de moeite waard om een karton te kopen? ik zit net een beetje te rekenen en alvast een lijst voor volgend jaar te maken, waarop waarschijnlijk ook een karton van deze cakes komt. in de gewone verkoop worden ze voor 24,95 ( zeg 25) aangeboden. heb je er 8 zit je dus op 200, daarbij krijg je volgens mij 3 of 4 losse big 19 cakes? dat is toch veel voordeliger dan een karton te bestellen via vuurwerk per doos?
Ja precies, maar die 21% scheelt toch weer iets van 10%Met 21% openingkorting ook leuk.![]()
Ja precies, maar die 21% scheelt toch weer iets van 10%
21% scheelt 10%? leg dat eens uit![]()