[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Zie hier en de post daarna van Rene.
De oude was dus nog wel beschikbaar begin van dit jaar. Maar of deze inmiddels volledig verkocht is....

Ik ga er in ieder geval wel van uit dat ik de oude batch krijg aangezien ik na de post van Rene direct besteld heb.

iedereen gaat voor de oude batch;)
ik heb in februari al een karton besteld, en er werd mij verzekerd dat het om de oude batch gaat.
mocht ik de nieuwe batch krijgen (die sws minder gaat presteren) dan wil ik mijn geld terug.

Ik heb een week terug besteld en ook ik ga voor de oude batch. Dus je hoeft alleen maar te kijken dat er geen productiejaar 2016 opstaat?

ik heb in februari al een karton besteld, en er werd mij verzekerd dat het om de oude batch gaat.
mocht ik de nieuwe batch krijgen (die sws minder gaat presteren) dan wil ik mijn geld terug.

Ik neem aan dat hij net zo achteruit gaat als de cruel traction afgelopen jaar achteruit was gegaan?
Of weet jij echt zeker dat hij minder gaat presteren omdat je bij Rubro of Valk werkt?
Wat ga je dan als alternatief kiezen?

Laatst bewerkt:

Ik heb zelf ook in februari een kt besteld, rene verzekerde mij ook de oude batch. Dus neem aan wie als eerst heeft besteld, deze kartonnen gereserveerd zijn. Misschien kan rene zelf duidelijkheid geven.

5 juni besteld , op de bon staat valk ti thunder TOPPER! dus dat kan alleen de oude batch zijn hahaha.

Heb de beschikbaarheid van dit product in de gaten gehouden en die is nooit onder de 170 stuks geweest.

Batch van vorig jaar:
20151229_101057.jpg

Vandaag mee gekregen:
20161229_070953.jpg

Zie toch een ander keurmerk nr erop zitten. Aantal grammen is het zelfde en artikel nr ook.

Nogmaals aan rene gevraagd en hij zei dat het dezelfde zijn..

Back
Bovenaan