JanFireman
VWC lid
Laat ik aan jou over.. Al iets gehoord in de wandelgangen?Begin vast met het voorspellen van het weer van 31 december.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat ik aan jou over.. Al iets gehoord in de wandelgangen?Begin vast met het voorspellen van het weer van 31 december.![]()
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oud en Nieuw helemaal niet doorgaat dit jaar en dat alle vuurwerkwinkels een vooropgezet plan hebben om iedereen op te lichten en gezamenlijk alle vuurwerkfabrieken in China op te kopenLaat ik aan jou over.. Al iets gehoord in de wandelgangen?![]()
HeldHeujjj
Lees eindelijk goede berichten dat er actie is ondernomen tot terugbetaling.
Heeft dat dreigen met maatregelen toch geholpen.![]()
+1Moet eerlijk zeggen deze zag ik niet aankomen...
Ik zag hem wel aankomen.Naja. Hoe dan ook. Na alle ellende van deze soap zit er eindelijk schot in de zaak en druppelen de refunds over het forum.
Moet eerlijk zeggen deze zag ik niet aankomen...
WIlde een lap txt typen maar weet je, laat maar.Ik zag hem wel aankomen.
dank voor je heldere communicatie over alles danIk zag hem wel aankomen.
Voor jou als insider kan ik me dat wel voorstellen. Voor ons, als buitenstaanders, was het lang niet zo vanzelfsprekend gezien het gebrek aan communicatie en de gebrekkigheid van de communicatie die er sporadisch wel was.Ik zag hem wel aankomen.
Dank udank voor je heldere communicatie over alles dan![]()