[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Laat ik aan jou over.. Al iets gehoord in de wandelgangen? :d
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oud en Nieuw helemaal niet doorgaat dit jaar en dat alle vuurwerkwinkels een vooropgezet plan hebben om iedereen op te lichten en gezamenlijk alle vuurwerkfabrieken in China op te kopen 🤫 Maar ik zeg dat het waait de 31e!

• Haha
Waarderingen: heho
Nog geen geld maar wel een mail ontvangen;

Bedankt voor de extra informatie. We hebben je terugbetaling uitgevoerd naar de bankrekening die je hebt opgegeven. Je kunt je geld binnen 3-5 werkdagen terug op je rekening verwachten.

Het geld zal worden overgemaakt door "TicketingPayments" of ''Pay.nl'' met vermelding van de naam van het evenement of de organisator in de omschrijving.

Op dit moment wordt de betaling verwerkt door de bank. De snelheid van dit proces hangt volledig af van je bank. Neem daarom contact op met de bank als je meer wilt weten over dit proces.

Met vriendelijke groet,

Naja. Hoe dan ook. Na alle ellende van deze soap zit er eindelijk schot in de zaak en druppelen de refunds over het forum.
Moet eerlijk zeggen deze zag ik niet aankomen...

Ik zag hem wel aankomen.
Voor jou als insider kan ik me dat wel voorstellen. Voor ons, als buitenstaanders, was het lang niet zo vanzelfsprekend gezien het gebrek aan communicatie en de gebrekkigheid van de communicatie die er sporadisch wel was.

Maar goed, het blijft jammer dat het evenement waar we met z'n allen zo naar uitkeken niet door is gegaan. Ik ben blij dat het geld nu eindelijk teruggestort wordt en ik hoop dat de organisatie hier genoeg van geleerd heeft om een eventuele toekomstige poging wel met succes uit te voeren.

Ik heb overigens deze ochtend de email beantwoord, kreeg vanmiddag een email dat het teruggestort was en heb het ook vanmiddag ontvangen.

Back
Bovenaan