[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik ook zoals verwacht. Schep, schep, schep, al dat zand er weer vanaf.Na een lichte twijfel, zelfs bij mij na een lange radiostilte is het dan toch zover gekomen.
We hebben een binaire winnaar!!! ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ช๐Ÿป Wijsheid komt met de jaren zegt men.
Goh wat zal het druk worden in dit topic met al die excuses richting bepaalde mensen. Bekijk bijlage 1812302
Haha jij lult ook maar net hoe de wind staat. Vorige week was je nog bij gedraaid en vertrouwde je er geen zak meer van en nou ga je de held uithangen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Gelukkig beginnen mensen hun refund te krijgen nadat er mede een zooitje was bij weeztix.
Ikzelf heb net ook een refund ontvangen.
Ik ben een tijdje stil gebleven omdat de organisatie dat van mij verlangde omdat het een langzaam proces alles bij elkaar was, en ik toch als brugman kan praten dat het goed komt terwijl sommige kopers daar een andere gedachte bij hadden, wat ik overigens wel snap bij een onbekende organisatie.

Op naar een editie die wel zal slagen, dan is het voor een ieder zelf de beslissing of ze hierbij aanwezig willen zijn. Maar zoals al eens gezegd de intentie is en was goed๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐ŸŽ†๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐ŸŽ†๐ŸŽ†๐ŸŽ†๐Ÿ™Œ๐Ÿป
Dit hele topic en gedoe had voorkomen kunnen worden door transparant te zijn en helder te communiceren. Ik zeg niet dat het jou taak was, maar vanuit de organisatie. Daarmee voorkom je speculatie, verwijzen en andere zorgen die mensen krijgen.

Een bericht als het komt wel goed dekt de lading niet, daarvoor moet er vertrouwen zijn en dat was er niet om meerdere redenen.

Ik ben in ieder geval blij dat mensen hun geld terug krijgen en het daarmee is opgelost.

Krijgt alles toch een happy end voor de gedupeerden. Fijn.

Hoewel, net alle voorwaarden en de manier van werken van Weeztix eens gelezen (voor evt organisatoren).
ZIj hebben zich (terecht) goed ingedekt richting een organisator. Ik kan mij wel enig gesteggel voorstellen tussen beide partijen voor deze refund.

Dit hele topic en gedoe had voorkomen kunnen worden door transparant te zijn en helder te communiceren. Ik zeg niet dat het jou taak was, maar vanuit de organisatie. Daarmee voorkom je speculatie, verwijzen en andere zorgen die mensen krijgen.

Een bericht als het komt wel goed dekt de lading niet, daarvoor moet er vertrouwen zijn en dat was er niet om meerdere redenen.

Ik ben in ieder geval blij dat mensen hun geld terug krijgen en het daarmee is opgelost.
Voor eventuele toekomstige evenementen:
Zoek een organisatie die weet wat ze doen, serieus zijn en verantwoordelijkheid nemen. En communiceer pas iets als oa. Vergunningen etc. Geregelt zijn.

Hoewel de intentie fantastisch was, leek dit hele gebeuren natuurlijk nergens op. Onprofessioneel is nog te vriendelijk gezegt

Haha jij lult ook maar net hoe de wind staat. Vorige week was je nog bij gedraaid en vertrouwde je er geen zak meer van en nou ga je de held uithangen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Dat zie je verkeerd, mijn wandelgang heeft het gewoon al die bij het rechte eind en ik had al die tijd gelijk. JOEHOEEEEEEEE :holland::holland::holland::handsup::handsup::handsup::p2:p2:p2
Doet het zeer om je ongelijk toe te geven?

Potverdikke.. Het ziet er naaruit dat onze Opa gelijk krijgt en dat iedereen geld terug krijgt. Dat is mooi werk! De hele soap laten we maar even in het midden.

De grote vraag der vragen.. Hoe overbruggen we nu deze komkommertijd? ๐Ÿ˜ฉ

• Like
Waarderingen: Opa
Back
Bovenaan