Ze schieten van alle bruggen en het water, show is 5km breed vanavond 21:00. Ik ga wel voor wat beeldmateriaal zorgen.Dat is toch de vrijheidsbrug? Zo ja schieten ze van die brug?
Zoek maar op 20-08 Boedapest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze schieten van alle bruggen en het water, show is 5km breed vanavond 21:00. Ik ga wel voor wat beeldmateriaal zorgen.Dat is toch de vrijheidsbrug? Zo ja schieten ze van die brug?
Ik ook dit is toch bizar, je hebben je rekening nummer toch als je de tickets beraald hebt, is dit te vertrouwen??
Top!Ze schieten van alle bruggen en het water, show is 5km breed vanavond 21:00. Ik ga wel voor wat beeldmateriaal zorgen.
Even de reacties lezen.Ik ook dit is toch bizar, je hebben je rekening nummer toch als je de tickets beraald hebt, is dit te vertrouwen??
Paar jaar terug gezien, toen een mega dikke show!! Geniet ervanZe schieten van alle bruggen en het water, show is 5km breed vanavond 21:00. Ik ga wel voor wat beeldmateriaal zorgen.
dat is wel heel snel. Dan hebben ze de turboknop gevonden hoor.Geld staat er bij mij al op
Begrijpelijk! Alles naar het goede doelGeld staat er bij mij al op
Met rente ?Geld staat er bij mij al op
Excuses richting bepaalde mensen? Waarvoor precies? Wat een lef.Ik ook zoals verwacht. Schep, schep, schep, al dat zand er weer vanaf.Na een lichte twijfel, zelfs bij mij na een lange radiostilte is het dan toch zover gekomen.
We hebben een binaire winnaar!!!Wijsheid komt met de jaren zegt men.
Goh wat zal het druk worden in dit topic met al die excuses richting bepaalde mensen. Bekijk bijlage 1812302
Wanneer heb je de mail verzonden? Ik heb nog niks maar heb goede hoop met al deze berichten.Hier ook de terugbetaling binnen. binnen een half uur na het verzenden van de mail met mijn gegevens.
als ik een refund ontvang en er wordt een nieuwe poging gedaan om het wel van de grond te krijgen dan overweeg ik zeker om weer kaartjes te kopen. Veel liefhebbers hier keken er echt naar uit. Zou ook echt waanzinnig vet worden met wat we beloofd was.Gelukkig beginnen mensen hun refund te krijgen nadat er mede een zooitje was bij weeztix.
Ikzelf heb net ook een refund ontvangen.
Ik ben een tijdje stil gebleven omdat de organisatie dat van mij verlangde omdat het een langzaam proces alles bij elkaar was, en ik toch als brugman kan praten dat het goed komt terwijl sommige kopers daar een andere gedachte bij hadden, wat ik overigens wel snap bij een onbekende organisatie.
Op naar een editie die wel zal slagen, dan is het voor een ieder zelf de beslissing of ze hierbij aanwezig willen zijn. Maar zoals al eens gezegd de intentie is en was goed![]()