rocco
VWC lid
Geen vuurwerk, geen geld.En maak een korte samenvatting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen vuurwerk, geen geld.En maak een korte samenvatting![]()
Wel vakantieGeen vuurwerk, geen geld.
Bekijk bijlage 1812197
...Nog korter!
Hoe weet je dit, is een aanname gebaseert op?Geloof me de mensen die dit hebben lopen promoten zijn er zelf ook beroert van dat dit zo gelopen is.
Ik denk ook dat hun zijn bedonderd en hier niks van wisten.Hun zijn ook liefhebbers en geen oplichters.Hoe weet je dit, is een aanname gebaseert op?
Dat weet ik zo net nog nietIk denk dat het nog goed gaat komen![]()
Alleen online, bestellen en ze leveren het binnen 2 weken uit..Kan je vuurwerk vanuit Nederland bestellen van de overgenomen vuurwerkfabriek in Italië?
Hoe weet je dit, is een aanname gebaseert op?
Dit is geen aanname. Ik kan hier wel een hele text gaan schrijven maar geen zin in. Geloof me maar dat iedereen er ziek van is dat het zo gelopen is. En hier is ook helemaal geen sprake van opgezette oplichting ofzo. Het is allemaal gewoon klote gelopen. Binnenkort heeft iedereen zijn centjes terug.
Er is toch minimaal één persoon die er niet ziek van is lijkt mij.Geloof me maar dat iedereen er ziek van is dat het zo gelopen is.
Dus iedereen moet je geloven dat het geen aanname is en je hebt geen zin om uitleg te geven. Hoe mooi is deze post haha.
Geen opgezette oplichting maar het is allemaal klote gelopen en iedereen krijgt zn centjes terug
deze mening zal door velen hier niet gedeeld worden en dat is ieders goed recht, maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt.Dit is geen aanname. Ik kan hier wel een hele text gaan schrijven maar geen zin in. Geloof me maar dat iedereen er ziek van is dat het zo gelopen is. En hier is ook helemaal geen sprake van opgezette oplichting ofzo. Het is allemaal gewoon klote gelopen. Binnenkort heeft iedereen zijn centjes terug.
Vandaag weer eens dit hele topic van voor naar achteren gelezen en dit is het in het kort:Begin anders even helemaal vooraan in dit topic?