[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Dit is geen aanname. Ik kan hier wel een hele text gaan schrijven maar geen zin in. Geloof me maar dat iedereen er ziek van is dat het zo gelopen is. En hier is ook helemaal geen sprake van opgezette oplichting ofzo. Het is allemaal gewoon klote gelopen. Binnenkort heeft iedereen zijn centjes terug.

Dus iedereen moet je geloven dat het geen aanname is en je hebt geen zin om uitleg te geven. Hoe mooi is deze post haha.

Geen opgezette oplichting maar het is allemaal klote gelopen en iedereen krijgt zn centjes terug. jaaaa juist

Dit is geen aanname. Ik kan hier wel een hele text gaan schrijven maar geen zin in. Geloof me maar dat iedereen er ziek van is dat het zo gelopen is. En hier is ook helemaal geen sprake van opgezette oplichting ofzo. Het is allemaal gewoon klote gelopen. Binnenkort heeft iedereen zijn centjes terug.
deze mening zal door velen hier niet gedeeld worden en dat is ieders goed recht, maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt.

Ik kreeg hetzelfde beeld na een paar x email contact. Er lijkt iets volkomen verkeerds te lopen met de terugbetalingen/organisatie/whatever maar toch vermoed ook ik geen opzet.

De eerdere editie was veel kleinschaliger en ik vermoed (speculeer)
dat door de ambitieuze schaalvergroting ze op allerlei problemen zijn gestuit die ze niet goed voorzien hadden.

Laatst bewerkt:
Begin anders even helemaal vooraan in dit topic?
Vandaag weer eens dit hele topic van voor naar achteren gelezen en dit is het in het kort:

iemand organiseert een groot vuurwerkfestival waarbij met akkoord van de familie de naam van een overleden vuurwerkliefhebber gebruikt wordt. Zijn vrienden/kennissen geloven hier helemaal in en promoten dit festival met allerlei kortingscodes.

Helaas kan het feestje niet doorgaan omdat er een risicowedstrijd in het land is waar de show zou zijn en blijkt achteraf dat er ook nog geen vergunningen waren.

Vanwege vakantie laat de organisator niets meer van zich horen maar de kortingscodepromotors geven aan dat alles goed komt. Er worden foto's getoond van het vuurwerk en inside informatie getoond waardoor het lijkt alsof men wel zeer close is met de organisator. Meer men kent die verder niet.

Last minute komt er een nieuwe datum die toch niet door kan gaan omdat men geen akkoord/medewerking meer krijgt vd gemeente en er geen garanties gegeven kunnen worden aan de schietbedrijven.

Wederom wordt de show verschoven, nu naar het nieuwe jaar. Mocht het dan niet lukken dan worden er refunds gegeven. Maanden radiostilte totdat er alsnog een datum gevonden wordt. De promotors vinden het allemaal erg jammer dat het zo loopt maar weten verder ook niets van de organisator, zij zijn er ook maar eenvoudigweg in getrapt.

Lijkt het net allemaal echt te gaan gebeuren, wordt het toch last minute gecanceld.er komt geen nieuwe datum dus refunds zullen gegeven worden.

Vervolgens radiostilte en blijkt het mega moeilijk te zijn om geld terug te storten omdat de ticketverkoper en de organisator naar elkaar wijzen.

DIt hele verhaal is gehult in zeer dikke nevelen en stinkt van alle kanten. Ik vraag me oprecht af of er uberhaupt wel een echte organisatie is (geweest).

De enige info kwam van kortingscodespromotors die volgens henzelf niets te maken hadden met de organisatie (maar wel heel erg dicht bij het vuur zaten) én halfbakken emailtjes vanuit een website die last minute verstuurd werden.

Maarja, achteraf kijk je een koe in zijn kont.

Back
Bovenaan