Transbomber

Geloof me. Bij hem was die nog beter dan bij mij. Cake 3 heeft crackling bij hem. Cake 3 had per schot 2 cracklingwolkjes bij mij. Echt waardeloos (net zoals cake 1 en 2)

Waar zit het verschil in dat die bij anderen wel goed was?
Ik denk oude en nieuwe batch. Er zijn volgens mij ook gewoon oude batches uit geleverd. Die zijn sowieso top.
Zonde wel zeg

• Like
Waarderingen: l166
Dit was voor mij toch eigenlijk wel een teleurstelling. De eerste cake merkte ik gewoon direct dat de klappen minimaal waren (had misschien ook last van een maandag ochtend variant). De crackling was zacht en amper effect lading.

De tweede cake vond ik dan wel weer goed en de derde juist heel slecht. De derde cake had dan wel een hoger tempo maar rood was totaal weg misschien 1 a 2 sterren en amper crackling.

De finale maakte het gelukkig wel beter want wat was dat weer genieten! Doe mij maar 4x de finale in een box haha

Ik had dan denk ik een goede variant want deze was erg dik! Vrijwel de enige box waar omstanders op reageerden met gejuich, dat zegt wel wat. Morgen eens kijken of ik de film kan uploaden.

Geloof me. Bij hem was die nog beter dan bij mij. Cake 3 heeft crackling bij hem. Cake 3 had per schot 2 cracklingwolkjes bij mij. Echt waardeloos (net zoals cake 1 en 2)

Waar zit het verschil in dat die bij anderen wel goed was?
Hier hetzelfde hoor. De mines van cake 3 waren beter dan alles wat er boven in de lucht gebeurde...

Het valt me vooral op hoe veel variatie er in de ervaringen zit. Soms cake 1 slecht, soms 3 of wat verder nog.

Hier was hij gewoon goed. Minder dan voorgaande jaren? Misschien wel, vooral de rode sterren maar het was gewoon weer een beuker. Publiek wordt altijd weer gek van deze bak

Hierbij nog even het beloofde mobiele telefoon filmpje. In het echt maakte hij sowieso meer indruk dan op film maar als je dit vergelijkt met andere filmpjes hier zie je echt een mega verschil.

Back
Bovenaan