Filmpje?Gisteren nieuwe gezien, was echt loeigoed! Komt of uit Orthen of van Vuurwerk365
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje?Gisteren nieuwe gezien, was echt loeigoed! Komt of uit Orthen of van Vuurwerk365
Is bij mij ook, is afgedekt aan de binnenkant ook met een stukje karton ertussen. Moet goedkomen denk ikIk mis bij de verbindingen tussen cake 1 en 2 en 3 en 4 het verbindingslont aan de buitenkant. Is dat bij meer mensen zo? Bij mijn andere transbombers zijn ze namelijk wel aan de buitenkant doorverbonden. Ga er maar vanuit dat die aan de binnenkant zit en goed is afgedekt met folie om vonkoverslag te voorkomen… kan t helaas niet zien!

Komt echt wel een stuk minder goed over helaas
Understatement.nl.....Komt echt wel een stuk minder goed over helaas
365 dit jaar ipv 18!?Ben niet ontevreden, door 365 kan dit gewoon een dikke chaos worden, heerlijk!

Bij welke winkel gehaald?
Och zo heel slecht vind ik 'm ook weer niet, 1e en 2e cake zie je mindere vulling en spreiding, tempo in 3e en laatste cake maskeren dat. Voor ons niet wat het was, maar doet het in de straat alsnog leuk hoor
ik vind hem gewoon goed hoor?Komt echt wel een stuk minder goed over helaas
Eerste cakes zijn ondermaats heb zowat elk jaar de transbomber dit lijkt niet op wat er normaal in me straat staatik vind hem gewoon goed hoor?
Nog steeds hopen op maandagochtend exemplaren, verschillende batches etcEerste cakes zijn ondermaats heb zowat elk jaar de transbomber dit lijkt niet op wat er normaal in me straat staat