Ik ga binnenkort een karton Thunderation bestellen bij jullie en ik wil graag de echte met de Ti-boeketjes erin.
mvg
Zoals van Gaal al zei: Ben ik nou zo dom of ben jij dat.....???
Je kunt wel willen of eisen, maar er is al lang en breed gezegd dat de Thunderation OP is !!!!!
Als je nu besteld krijg je die met de comets zoals in hetfilmpje te zien is.
Het kan natuurlijk ook allemaal uitgedacht zijn van tevoren, niemand is heilig. De inkoop is nu wel een stukje goedkoper: buisjes met alleen liftcharge en wat flash
Natuurlijk niet: dat is toch allang betaald !!! Als je dat van te voren weet laat je de handel toch niet komen. Dan betaald Katan voor iets waarvan ze op voorhand weten dat het niet goed is !?!?!?!?!
O o o o o o snap dat toch.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mensen luister: het is heel simpel, alleen doen we hier heel erg moeilijk op dit forum.
natuurlijk is het niet leuk om met iets moois verwarmt te worden en dan bekoeld thuis te moeten komen.
Er wordt een product X aangeboden. Na een paar dagen is dit product op ( 100 overdozen zegt 500gram !!!! ), en wordt er bijbesteld.
De leverancier levert na, alleen het is net iets anders. Vervelend, voor IEDEREEN.
Maar nu komt het:
Als jouw dit overkomt ( je bestelde een kroket, maar als je thuis komt zit er een frikandel in je zakkie ) ga je terug naar je cafetaria, en ruil je hem om. Je krijgt een "sorry" van de medewerker en de kous is daarmee af.
Moet Katan die dozen/container soms terug sturen??.....dan hebben we helemaal niets!!! Denk ff na.
Die producent krijgt dit heus wel op zijn bordje en zal volgend jaar vast en zeker iets goed te maken hebben; maar zijn geld voor nu heeft hij binnen.
Je kunt in dit geval niet veel doen. Alleen een productswijziging doorvoeren op je site/folder.
Katan treft hierin geen enkele blaam.
1) Ze leveren een ieder die de Thunderation met kroon heeft besteld uit.
2) Ze melden netjes dat het een ander effect heeft bij volgende leveringen.
Dit gaat overigens alleen diegene aan die op VWC zitten; de niet VWC-ers weten niet beter dan dat wat er op het moment van bestellen op de website staat.
3) Ze passen het filmpje aan van het product, dus NIEMAND kan refereren naar een bepaald iets.
4) De "klagers" op dit forum zijn er zo'n 5-6. Die andere 4000-5000 ( weet ik veel hoeveel ) klanten weten van niets. Moet Katan dan voor jullie het hele "verkoopprogramma" aanpassen en naar jullie pijpen dansen? Ik denk dat de klachten die er zijn niet op wegen tegen het succes van Katan.
Zij maken regionale en landelijke faam met hun collectie's en producten.
Nogmaals: dat er iets fout gaat in een bestelling is nooit leuk. Maar om daar zo'n ophef over te maken.....
De beste reclame is negatieve reclame.....denk daar heel goed aan.
Men gaat toch altijd even kijken wat er nu is met dat bedrijf en als ze dan de prijzen zien.........dan is men verkocht!!!!
Kijk maar naar Keukenconcurrent, Seats and Sofa's, al die zaken staan vaak in een "kwaad daglicht"; maar ze verkopen als de beste.............
No hard feelings, ieder zijn heug en meug.
Dit is geen aanval op iemand, maar dat is mijn visie.
En nee: ook ik werk NIET bij Katan. Was dat maar waar.
Maar ik ben wel liefhebber van vuurwerk.