Thunderation 36sh

Verder vraag ik mij af hoe men dit logitiek gaat oplossen. De eerste levering is wel de juiste en mensen die dus al hadden besteld (waaronder ik) krijgen 'm dan ook. Maar... ze gaan de pakketten pas samenstellen IN DE WINKEL wanneer men AL HET VUURWERK al in huis hebben. Hoogstwaarschijnlijk nemen ze dan dus EEN WILLEKEURIGE thunderation uit de bunker en gaan dan echt niet kijken WIE HET EERST HAD BESTELD. Wie kan mij nu garanderen dat ik dan dus de juiste versie krijg?

Ik zou zeggen waag er eens een telefoontje aan.
Bel Katan en zij zullen je vast wel kunnen vertellen of je de door
jouw bestelde versie ook daadwerkelijk krijgt.

Indien dit niet het geval is kun je gewoon je geld terugvragen.
Iedere winkelier is dit wettelijk ook verplicht.

Nu maar weer eens On Topic over de nieuwe versie van de Thunderation heren:)

Ik snap het niet he, het lijk net of altijd, als er een goede cake is, er een jaar later weer een nieuwe versie komt die dik verneukt is. :bonk: En de cakes met multicolour en crackling die oersaai zijn en allemaal op elkaar lijken, hebben jaar na jaar gewoon hetzelfde effect.

Hoe zit dat? Waarom worden goede cakes altijd aangepast waardoor er weer onduidelijkheid is over wat je nu eigenlijk krijgt?

Beste Leden,

Hier mijn antwoord op al jullie suggesties en vragen:

Wij hebben 100 karton van de thunderation gekocht,maar die zijn allemaal al verkocht.
Wij hebben in een vroeg stadium al verwacht dat deze veel verkocht zouden worden,en er weer 100 besteld in China,maar helaas zijn deze niet met het zelfde effect.

Als het nodig zou zijn (wat wij niet verwachten)krijg die mensen die al besteld hadden de silver saluuts ervoor met het ti-kroontje.

Laat 1 ding duidelijk zijn dat wij dit ook niet zo gewild hadden...
Dus nu knallen maar.

Ronny Vos
Katan Vuurwerk

Dus als ik me vuurwerk straks ophaal de 30e in zuthpen krijg met ti.Zo niet word ik niet erg blij maar goed ga ervan uit dat het goed is dan nu.Heb als allereerste besteld van iedereen lijkt me dat ik die dan ook krijg.

heb misschien een domme vraag maar klopt het dat de silver salute onder 300gr zit
tewijl thunderation op 500gr zit?

Erg jammer dit.
Wilde 4 Thunderations tegelijk doen, maar dat gaan nu 4 Silver Salute's worden.
Ik hoop dat er in 't vervolg beter contact is met de fabriek in China want dit is gewoon erg teleurstellend.

Groet,
YoSHiMiTsU

Ik neem aan dat jij werkzaam bent bij Katan:frusty:

nee dat helaas niet, lijkt me wel gaaf maar zit zelf elke dag op de vrachtwagen. Ben een liefhebber en waardeer acties van bedrijven. Ik was ook van plan de pot 5x te bestellen maar zie hier nu vanaf want ik wil ook het ti salute. Echter, katan komt wel eerlijk naar buiten hiermee en dat verdiend gewoon respect. Eerlijkheid duurt het langst.

nee dat helaas niet, lijkt me wel gaaf maar zit zelf elke dag op de vrachtwagen. Ben een liefhebber en waardeer acties van bedrijven. Ik was ook van plan de pot 5x te bestellen maar zie hier nu vanaf want ik wil ook het ti salute. Echter, katan komt wel eerlijk naar buiten hiermee en dat verdiend gewoon respect. Eerlijkheid duurt het langst.

Nou ja, het werkt natuurlijk 2 kanten op, als ze dit niet haddden gemeld en deze gewoon als 1e batch verkocht hadden zouden ze volgend jaar heel wat klanten minder hebben denk ik:wink:

Het kan natuurlijk ook allemaal uitgedacht zijn van tevoren, niemand is heilig. De inkoop is nu wel een stukje goedkoper: buisjes met alleen liftcharge en wat flash :wink:

Beste Leden,

Hier mijn antwoord op al jullie suggesties en vragen:

Wij hebben 100 karton van de thunderation gekocht,maar die zijn allemaal al verkocht.
Wij hebben in een vroeg stadium al verwacht dat deze veel verkocht zouden worden,en er weer 100 besteld in China,maar helaas zijn deze niet met het zelfde effect.

Als het nodig zou zijn (wat wij niet verwachten)krijg die mensen die al besteld hadden de silver saluuts ervoor met het ti-kroontje.

Laat 1 ding duidelijk zijn dat wij dit ook niet zo gewild hadden...
Dus nu knallen maar.

Ronny Vos
Katan Vuurwerk

Hallo Ronny, gefeliciteerd met dit verkoopsucces!

Vraagje: ziet de nieuwe versie er aan de buitenkant uit als de eerste (inmiddels uitverkochte) versie? Zo ja, weet ik dus pas op het moment van afschieten zeker welke versie ik heb?

Groet, Plum Bloom

PS: ti-kroontje of niet, 10,- voor een 36-schots knalblok is hoe dan ook prettig geprijsd. Ter indicatie: voor 2 x de befaamde 16-schots Fast and Furious(= 32 schots) betaalde ik eind vorig jaar bij een Rewe-supermarkt in Duitsland 8,-. Omgerekend naar 36 schoten zou dat 9,- zijn geweest. Kortom: de Thunderation is op z'n Duits geprijsd :).

Ik ga binnenkort een karton Thunderation bestellen bij jullie en ik wil graag de echte met de Ti-boeketjes erin.

mvg

Zoals van Gaal al zei: Ben ik nou zo dom of ben jij dat.....???

Je kunt wel willen of eisen, maar er is al lang en breed gezegd dat de Thunderation OP is !!!!!
Als je nu besteld krijg je die met de comets zoals in hetfilmpje te zien is.

Het kan natuurlijk ook allemaal uitgedacht zijn van tevoren, niemand is heilig. De inkoop is nu wel een stukje goedkoper: buisjes met alleen liftcharge en wat flash

Natuurlijk niet: dat is toch allang betaald !!! Als je dat van te voren weet laat je de handel toch niet komen. Dan betaald Katan voor iets waarvan ze op voorhand weten dat het niet goed is !?!?!?!?!
O o o o o o snap dat toch.....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mensen luister: het is heel simpel, alleen doen we hier heel erg moeilijk op dit forum.
natuurlijk is het niet leuk om met iets moois verwarmt te worden en dan bekoeld thuis te moeten komen.

Er wordt een product X aangeboden. Na een paar dagen is dit product op ( 100 overdozen zegt 500gram !!!! ), en wordt er bijbesteld.
De leverancier levert na, alleen het is net iets anders. Vervelend, voor IEDEREEN.

Maar nu komt het:
Als jouw dit overkomt ( je bestelde een kroket, maar als je thuis komt zit er een frikandel in je zakkie ) ga je terug naar je cafetaria, en ruil je hem om. Je krijgt een "sorry" van de medewerker en de kous is daarmee af.

Moet Katan die dozen/container soms terug sturen??.....dan hebben we helemaal niets!!! Denk ff na.
Die producent krijgt dit heus wel op zijn bordje en zal volgend jaar vast en zeker iets goed te maken hebben; maar zijn geld voor nu heeft hij binnen.
Je kunt in dit geval niet veel doen. Alleen een productswijziging doorvoeren op je site/folder.

Katan treft hierin geen enkele blaam.
1) Ze leveren een ieder die de Thunderation met kroon heeft besteld uit.
2) Ze melden netjes dat het een ander effect heeft bij volgende leveringen.
Dit gaat overigens alleen diegene aan die op VWC zitten; de niet VWC-ers weten niet beter dan dat wat er op het moment van bestellen op de website staat.
3) Ze passen het filmpje aan van het product, dus NIEMAND kan refereren naar een bepaald iets.
4) De "klagers" op dit forum zijn er zo'n 5-6. Die andere 4000-5000 ( weet ik veel hoeveel ) klanten weten van niets. Moet Katan dan voor jullie het hele "verkoopprogramma" aanpassen en naar jullie pijpen dansen? Ik denk dat de klachten die er zijn niet op wegen tegen het succes van Katan.
Zij maken regionale en landelijke faam met hun collectie's en producten.

Nogmaals: dat er iets fout gaat in een bestelling is nooit leuk. Maar om daar zo'n ophef over te maken.....

De beste reclame is negatieve reclame.....denk daar heel goed aan.
Men gaat toch altijd even kijken wat er nu is met dat bedrijf en als ze dan de prijzen zien.........dan is men verkocht!!!!
Kijk maar naar Keukenconcurrent, Seats and Sofa's, al die zaken staan vaak in een "kwaad daglicht"; maar ze verkopen als de beste.............

No hard feelings, ieder zijn heug en meug.

Dit is geen aanval op iemand, maar dat is mijn visie.

En nee: ook ik werk NIET bij Katan. Was dat maar waar.
Maar ik ben wel liefhebber van vuurwerk.

Het kan natuurlijk ook allemaal uitgedacht zijn van tevoren, niemand is heilig. De inkoop is nu wel een stukje goedkoper: buisjes met alleen liftcharge en wat flash :wink:

Je denkt toch niet dat wij dit van tevoren gaan bedenken,wij hebben nog geprobeerd om een nieuwe zending te krijgen.

Produceren was géén probleem,maar het versturen/leveren ging niet meer.

Zoals van Gaal al zei: Ben ik nou zo dom of ben jij dat.....???

Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim bijdehandje -_-

Ik wind me alleen een beetje op omdat k vorig jaar een setje 'Extreme Salute' had... neem het niet TE persoonlijk op. Jaknikkend en slijmend blijven kan natuurlijk ook maar ieder mens is verschillend toch :wink:

p.s.: Dat eerste filmpje had hier niet moeten staan, dan was de teleurstelling bij de meesten ook niet zo aangekomen.

Laatst bewerkt:
Jammer jammer inderdaad, eventjes de fora niet gevolgd en maar een karton besteld, weer een lesje voor de volgende keer:wink:.

Maar ach, je moet maar zo denken dat ze er niets aan kunnen doen.
En als de knal maar ongeveer 't zelfde is, dan maakt het me nog niet eens zoveel uit:)

Grts,

Ik heb de Thunderation versie 2 vanavond bij de demo in Groenlo gezien.
Het was een zeer matige cake. Veel verschil in de knallen. Sommige knalden echt erg zacht... de hardste knallen kwamen niet boven die van de betere siercakes uit.

Ik hoop dat de knal van de eerste versie beter is... die ik als het goed is krijg. De versie die ik heb gezien zou ik nooit kopen... ook niet voor een tientje.

Laat ik jullie dan dit zeggen.. indien die 100 dozen werkelijk al op zijn en ze de volgende 100 dozen moesten bestellen, dan zijn deze wel heel erg snel in Nederland wanneer ze nog uit China moeten komen. Vergeet niet dat ze per schip vervoerd moeten worden. Denk het dus niet!

Kom ik gelijk op het volgende. Is het niet zo dat de heren van Katan slechts 1x in China zijn geweest om die China Label lijn op te zetten en daarna verzaakt hebben om tussentijds controles uit te voeren op de kwaliteit enz. En ze dus nu met prut zitten waardoor ze het met de helft proberen te verkopen? Want iedereen kan het gewoon ook op de filmpjes zien.

Ik vind het zeer vervelend voor Katan en ik hoop dat de gewone consument ook op een goede manier worden ingelicht, want wij als freaks horen dit soort dingen wel als eerst en kunnen e.e.a dan wel begrijpen. Maar de gewone consument kan toch wel eens anders gaan denken indien ze zien wat voor kwaliteit ze krijgen.

Geloof je ons niet? We gaan geen leugens de wereld in helpen Gizmo Raider. Komen eerlijk naar buiten met het vervelende nieuws dat de eerste lichting op is....

Back
Bovenaan