Tarantula *NIEUW 2025*

Had hem in Vianen in meervoud gezien. En toen maakte hij niet echt indruk. Vanavond was het wel mooi waar te nemen dat het caliber oploopt. En het is een echt wondermooi effect dat tussen popping stars en Chrysanthemum in zit.

Voor wie de prijs net iets te gortig vindt: er is ook een andere versie beschikbaar van de Tarantula minus cake nummer 1 (de 20mm cake) en kost letterlijk de helft van de prijs. Het gaat om de Crackling Revo 2.0 (uiteraard ook van Wolff).

Voor wie de prijs net iets te gortig vindt: er is ook een andere versie beschikbaar van de Tarantula minus cake nummer 1 (de 20mm cake) en kost letterlijk de helft van de prijs. Het gaat om de Crackling Revo 2.0 (uiteraard ook van Wolff).
Zo redeneerde ik eerst ook, maar de 20mm had heerlijk tempo en burst, en juist de overgang van die naar de 25mm (dikke boem) was dikker dan naar de 30mm... Ik dacht na 't slapen, met Rambak in de pocket (vergelijkbare crackling maar net minder gevuld want kleurparels erbij, en mist de kaliberopbouw), hier wel overheen te zijn...open ik dit topic :bonk:

Back
Bovenaan